Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
WRX nog eens buiten gelaten. Uitlaat maakt geen geluid meer, maar al het geluid komt er uit aan de achteras en ik hoor ook iets trillen. Gewoon een bout kwijt hopelijk.
Daarstraks ene heel te tijd aan 't linksrijden en inhalen aan 100 per uur..
Eergisteren een vrouw (niks tegen vrouwen ) aan 't tetteren met een ander vrouw terwijl ze 70 per uur reed op de A12 en ze 't nog ni eens door had wrs..
En bompa's! Overal zo traag rijden..
Voila
Oh ja, van de week ook nam ik de afrit Merksem, zie ik voor mij een lege ring met 1 auto op't rechtervak. Gaat die ineens naar 't middenvak rijden. Zat er echt van: wrm??!!
Daarstraks eentje tegen mijn Polo gezeten. Serieus vies gezind tot ik zag dat er een bevallige jonge dame uit die Golf 2 stapte! Knappe jonge dame in combinatie met een golf 2 Aan de Polo was gelukkig geen schade, maar toch voor de zekerheid gegevens gewisseld!
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Daarstraks eentje tegen mijn Polo gezeten. Serieus vies gezind tot ik zag dat er een bevallige jonge dame uit die Golf 2 stapte! Knappe jonge dame in combinatie met een golf 2 Aan de Polo was gelukkig geen schade, maar toch voor de zekerheid gegevens gewisseld!
De kosten voor dat kraske, ik weet daar wel een oplossing voor (meeste vrouwen kennen toch niets van auto's)
Deze morgend op de N80 een trut met eenen Audi Q3, die ter hoogte van Sint-Joris de N80 op gereden kwam (daar moeten ze wachten tot er plaats is om in te voegen), smijt dat wijf haar voor mij in en er was geen enkele mogelijkheid om naar links te gaan (want anders doe ik dat altijd om anderen er op te laten) dus alles gewoon kunnen toesmijten het scheelde millimeters of ik zat erop.
Zo een mensen verdienen het niet een rijbewijs te hebben!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Deze morgend op de N80 een trut met eenen Audi Q3, die ter hoogte van Sint-Joris de N80 op gereden kwam (daar moeten ze wachten tot er plaats is om in te voegen), smijt dat wijf haar voor mij in en er was geen enkele mogelijkheid om naar links te gaan (want anders doe ik dat altijd om anderen er op te laten) dus alles gewoon kunnen toesmijten het scheelde millimeters of ik zat erop.
Zo een mensen verdienen het niet een rijbewijs te hebben!
Inderdaad een lelijk punt. Niet te begrijpen dat ze daar niet een stuk van de pechstrook als invoegstrook gebruiken.
Ikzelf heb er geen last van, BMW-rijders rijden sowieso altijd links
Comment