Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
stom wijf!
kom ik aangereden in een straat. staat daar een vrouw gewoon in de rij aan de verkeerslichten in de andere richting 2 meter van de stoep af! kon gewoon niet passeren. heel de rij auto's achter mij maar claxonneren. en zij maar gesticuleren op mij.
diene mens achter mij is uitgestapt en dat mens gaan uitkafferen tot en met, toen kreeg ze toch het verstand om beter aan te sluiten en gelijk een metertje op te schuiven zodat ze niet meer half op het andere vak stond... KALF
Moesten zijn remlichten UV-lampen geweest zijn, de mensen zouden denken dat ik op reis geweest ben naar het zuiden.
Comment
-
Vandaag waren de simpelen van geest ook weer op straat te vinden.
1. Oude vrouw die het nodig achtte om net voor mij de voorrangsbaan op te draaien. Gelukkig geen tegenligger zodat ik (over de doorlopende witte streep) voorbij kon rijden ipv de achterkant van haar Polo te verbouwen. En een handje opsteken om te verontschuldigen, dat snappen ze ook niet.
2. Nog een in een jeep die hetzelfde wou proberen. Gelukkig remde hij toch opnieuw toen ik mijn pharen opzette.
3. Een Fransman die niet op het tweede of eerste vak wou rijden. Volgens mij kan je in Frankrijk enkel het derde vak gebruiken als het een beetje regent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jopi Bekijk BerichtenVolgens mij kan je in Frankrijk enkel het derde vak gebruiken als het een beetje regent.
Ikzelf heb geen ergernissen eigenlijk, ik rijd de laatste tijd enorm relaxed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Net goed: een 3-vaks baan en dan godverdomme helemaal aan de verkeerde kant blijven plakken... Bij zo'n gevallen ga ik er dan meestal langs rechts (in het filmpke dus links) voorbij... Veel sneller en veel minder ergernis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenVooral de commentaar erbij is zalig
Net goed: een 3-vaks baan en dan godverdomme helemaal aan de verkeerde kant blijven plakken... Bij zo'n gevallen ga ik er dan meestal langs rechts (in het filmpke dus links) voorbij... Veel sneller en veel minder ergernis...
Comment
-
Mannen, het sneeuwt een beetje, dat wil niet zeggen dat het verboden is om sneller dan 90 te rijden op het linkervak!2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Daarjuist op 10 min tijd 2 accidenten zien gebeuren
Eerste accident reed 'k nog maar mijn straat uit en zag een auto heel traag rijden, was parking aan 't zoeken. Zie hem ineens afdraaien maar draaide te snel af en bam, recht met z'n kont tegen de voorkant van een andere auto. Nog gevraagd aan die mevrouw of'k moest getuigen of zo maar moest niet. Die vent stapte uit (60j) en zei direct van: 'ja aan de mijne zal meer schade zijn dan de uwe'. Niet eens sorry ofzo..
Tweede accident was op de parking vd fitness. Kom opgereden en je hebt allemaal parkeerplaatsen met hoge stenen borduurs. Zie een nieuwe Mercedes A achteruitrijden maar te vroeg afdraaien. Gevolg: krak zei de bumper hij stapte uit: ***VERDOMME
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMannen, het sneeuwt een beetje, dat wil niet zeggen dat het verboden is om sneller dan 90 te rijden op het linkervak!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDaarjuist op 10 min tijd 2 accidenten zien gebeuren
Eerste accident reed 'k nog maar mijn straat uit en zag een auto heel traag rijden, was parking aan 't zoeken. Zie hem ineens afdraaien maar draaide te snel af en bam, recht met z'n kont tegen de voorkant van een andere auto. Nog gevraagd aan die mevrouw of'k moest getuigen of zo maar moest niet. Die vent stapte uit (60j) en zei direct van: 'ja aan de mijne zal meer schade zijn dan de uwe'. Niet eens sorry ofzo..
Tweede accident was op de parking vd fitness. Kom opgereden en je hebt allemaal parkeerplaatsen met hoge stenen borduurs. Zie een nieuwe Mercedes A achteruitrijden maar te vroeg afdraaien. Gevolg: krak zei de bumper hij stapte uit: ***VERDOMMEOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAls het sneeuwt mag je blijkbaar door rood rijden. En een rij linksplakkers voorbij gestoken langs rechts terwijl ik 70 reed ...
En aan dat ongeval op de E17 in Gent mochten ze wel een doekske gelegd hebben, ik kan niet tegen al die ketchup.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenMijn vrouw kwam ook thuis met de woorden dat de cabine van vrachtwagen compleet weg was...
Tzal de moeite geweest zijn.
Was die waarover je vrouw het had niet toevallig een camion van Coca-Cola? Die heb ik zien wegtakelen, chauffeur had niks, cabine was gewoon uitgebrand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDaarjuist op 10 min tijd 2 accidenten zien gebeuren
Tweede accident was op de parking vd fitness. Kom opgereden en je hebt allemaal parkeerplaatsen met hoge stenen borduurs. Zie een nieuwe Mercedes A achteruitrijden maar te vroeg afdraaien. Gevolg: krak zei de bumper hij stapte uit: ***VERDOMME
ik zit hier thuis door de raam wat te lachen met die sukkeltjes die hun bocht niet kunnen nemen en dan maar recht de boskes in rijdenBMW X5 45e
Comment
-
gisteren op weg naar huis rond 2300, vijf accidenten gezien, stad was spekglad, er lag zelfs toen nog geen 3 mm en het was geen weekendnacht, ritje van 28 km
je zag soms nog een held rijden alsof er niets aan't handje was, maar ze leerden snel bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengisteren op weg naar huis rond 2300, vijf accidenten gezien, stad was spekglad, er lag zelfs toen nog geen 3 mm en het was geen weekendnacht, ritje van 28 km
je zag soms nog een held rijden alsof er niets aan't handje was, maar ze leerden snel bij2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
Comment