De doorsnee chauffeur heeft het daar nog altijd moeilijk mee om zich "ergens" aan te houden. In Nederland zie je dat nu ook, sinds je daar 130 mag blijkt het voor vele nog niet snel genoeg te gaan, het zit in de mens ingebakken als het ware.
Ik blijf erbij, de overheid hier zou wat meer over de landsgrenzen (vooral in Nederland dan) moeten gaan kijken. Hoe ze werken & signalisatie daar aanpakken. Daar wordt heel veel 's nachts, met veel licht, echt gewerkt (minder grote projecten). Maar zelfs overdag heb je daar waar mogelijk, zelfs geen snelheidsbeperking, ik denk dan maar aan de Rotterdamse ring A15, (waar een gigantisch werf is) daar mag je gewoon 100. Uiteraard zijn er ook werven waar je maar 90 of 80 mag. Maar dat heeft dan vooral te maken met de breedte beperking aldaar.
Ik blijf erbij, de overheid hier zou wat meer over de landsgrenzen (vooral in Nederland dan) moeten gaan kijken. Hoe ze werken & signalisatie daar aanpakken. Daar wordt heel veel 's nachts, met veel licht, echt gewerkt (minder grote projecten). Maar zelfs overdag heb je daar waar mogelijk, zelfs geen snelheidsbeperking, ik denk dan maar aan de Rotterdamse ring A15, (waar een gigantisch werf is) daar mag je gewoon 100. Uiteraard zijn er ook werven waar je maar 90 of 80 mag. Maar dat heeft dan vooral te maken met de breedte beperking aldaar.
Comment