Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En ik dacht dat het katholicisme een vergevingsgezind geloof was, zeker rond de tijd van Pasen

Comment

• Over die werken op de E40 met snelheidslimieten die je gewoon moet volgen en niet teveel vragen bij stellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        De vrachtwagens in kwestie:
        Maes Electro: 675-BKH
        IVECA Technics: 1-CKE-820
        Ok, genoteerd!

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Over die werken op de E40 met snelheidslimieten die je gewoon moet volgen en niet teveel vragen bij stellen...

Rijdt er daar nu werkelijk niemand rechts?
        Last edited by |) ][ |V| ][; 31/03/2013, 12:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Over die werken op de E40 met snelheidslimieten die je gewoon moet volgen en niet teveel vragen bij stellen...

het was weer eenzaam op het eerste vak !
          Last edited by Stef69; 01/04/2013, 19:58.

Comment

• Plaatsen van geluidschermen e40 thv de miljoenenstad tussen affligem en aalst
            truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Kwamen misschien paaseieren leveren...

Comment

• Vandaag naar de mis geweest in Halmaal (voor de Pasen), stonden er op die parking daar 2 vrachtwagens die elk zo'n 5 parkeerplaatsen in namen waardoor er te weinig plaats was voor de mensen die naar de mis gingen.
                Het is trouwens een plaats waar geen vrachtwagen mogen staan!
                Van mensen die daar in de buurt wonen heb ik gehoord dat die vrachtwagens daar al van donderdag stonden, wat wilt zeggen dat die mannen de vrijdag dus blijkbaar niet gewerkt hebben.

Vroeger hadden verklikkers een naam, weet je. Ga dan tevoet naar de kerk jongen.

Cheers

B

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
                  Vroeger hadden verklikkers een naam, weet je. Ga dan tevoet naar de kerk j

Cheers
                  Als ik in mijn eigen dorp ga, dan ga ik te voet.
                  Maar dit was deze keer niet het geval.

We zitten hier met 4 parochies die samen 1 "federatie" vormen, met 1 priester. Er is dus niet altijd in elke parochie een mis.

Trouwens wat heeft dit met verklikken te maken?
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Rijdt er daar nu werkelijk niemand rechts?
                    Jawel, achter hem. En die denken waarschijnlijk dat hij een flik is en durven hem daarom niet inhalen. Hij heeft dan ook de attitude van een zwaantje.

Comment

• Als je echt boven de wet wil staan moet je wielertoerist worden...
                      Vandaag nog reed er een bende van zo'n 30 halve wilden bij ons door het centrum met 3 - 4 naast elkaar zonder volgauto of wat dan ook...

Een politiepatrouille stond er naar te kijken en liet zoals altijd rustig begaan. Dat zijn wel de gasten die me flitsen als ik tegen 35km/u een school voorbij rij op zaterdag...
                      Last edited by Elwood; 05/04/2013, 18:41.

Comment

• bmw rijders die denken dat ze nie handenvrij hoeven te bellen.

Resultaat ne Z4 vanachter in mijn RCZ.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                          bmw rijders die denken dat ze nie handenvrij hoeven te bellen.

Resultaat ne Z4 vanachter in mijn RCZ.

Even Apeldoorn bellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                            Als je echt boven de wet wil staan moet je wielertoerist worden...
                            Vandaag nog reed er een bende van zo'n 30 halve wilden bij ons door het centrum met 3 - 4 naast elkaar zonder volgauto of wat dan ook...

Een politiepatrouille stond er naar te kijken en liet zoals altijd rustig begaan. Dat zijn wel de gasten die me flitsen als ik tegen 35km/u een school voorbij rij op zaterdag...
                            Die flikken eens aanspreken en vragen waarom ze hen niet tegenhouden ...

Comment

• Dat heeft mijn pa eens gedaan toen voor de ogen van een flik iemand door de rode lichten van een spoorwegovergang reed waarvan de bareel nog maar half omhoog was.
                              Die flik keek hem aan zoals een koe naar een trein, tja

Comment

• deze morgen...

deze avond:

Comment

• aan de windmolens, E17
                                  ik zie dat ook dagelijks, straf hé

Comment

• Wow, 's morgens waren de windmolens er nog niet.
                                    Windmolens worden gebouwd op 1 werkdag!

Oh wacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                      Even Apeldoorn bellen...
                                      Tja, verzekering betaald da allemaal, ma ge zit weer met ne hoop miserie van auto naar de expert, herstellingen...

Het "ergste" vond ik dan nog dat hem begon om de schuld op die auto voor mij te steken omdat die stopte om nen andere auto voor te laten. Dat HIJ zat te bellen had er helemaal niks mee te maken. T is altijd de schuld van iemand anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                        Tja, verzekering betaald da allemaal, ma ge zit weer met ne hoop miserie van auto naar de expert, herstellingen...

Het "ergste" vond ik dan nog dat hem begon om de schuld op die auto voor mij te steken omdat die stopte om nen andere auto voor te laten. Dat HIJ zat te bellen had er helemaal niks mee te maken. T is altijd de schuld van iemand anders.
                                        Och, hem is ten minste nog niet door gereden zoals die dat achter op mij gezeten had, das ook al iets.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                          deze morgen...

deze avond:

Rechts rijden is verboden !!

Comment

Working...
                                          X