Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik denk eerder dat mijn wagen niet sjiek/duur genoeg is om op het midden- en linkervak te mogen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      ik denk eerder dat mijn wagen niet sjiek/duur genoeg is om op het midden- en linkervak te mogen rijden.
      Zo'n gedachte kan je idd enkel verwachten van een Volvo-rijder.

Comment

• Als je dan zelf 124 rijdt, mag je gaan beginnen slalommen, met alle gevolgen/gevaren vandien...
        Ons Sofie van BIVV zou zich daar eens moeten achterzetten met een campagne. Misschien, héél misschien zien we dan (tijdelijk) een verbetering.

En Ralphke, jij hebt inderdaad verkeerde gedachten, niet iedereen over dezelfde kam scheren.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• fietsers, in groep en tenue, die eerst vanalles naar me roepen terwijl je op een parking wat foto's van mijn testwagen maak (omdat ze dat lollig vinden) en vervolgens (in een andere groep) eentje die zijn neus moet kuisen of moet fluimen net als ik met de wagen voorbijkom. Goed dat ik klaar was met foto's maar ik vond het toch een beetje goor. In kudde durven mensen veel meer, precies
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Als je dan zelf 124 rijdt, mag je gaan beginnen slalommen, met alle gevolgen/gevaren vandien...
            Ons Sofie van BIVV zou zich daar eens moeten achterzetten met een campagne. Misschien, héél misschien zien we dan (tijdelijk) een verbetering.

En Ralphke, jij hebt inderdaad verkeerde gedachten, niet iedereen over dezelfde kam scheren.
            Daar is nu even geen tijd voor, we moeten ons huis verbouwen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              dream on trucker, dream on...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                dream on trucker, dream on...
                Een mens moet ambitie hebben in het leven he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Rechts rijden is verboden !!
                  Ja dat ken ik ..... vorige week reed ik rond de middag van Brussel richting Leuven op de E40. Der zijn daar 3 baanvakken, en er was voor zover je kon zien geen vrachtwagen op het uiterst rechtse vak.... toch was er een 'brave' huisvader die met zijn renault scenic tegen 100 op het middelste baanvak bleef rijden !!!!

En natuurlijk heb heb je dan nen andere brave ziel die die dan tegen 110 voorbij aan't steken is ... Resultaat is natuurlijk dat je dan zelf over een groot deel van het traject 100-110 hebt moeten rijden.... (en ik was die dag net niet in een geduldige bui )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                    fietsers, in groep en tenue, die eerst vanalles naar me roepen terwijl je op een parking wat foto's van mijn testwagen maak (omdat ze dat lollig vinden) en vervolgens (in een andere groep) eentje die zijn neus moet kuisen of moet fluimen net als ik met de wagen voorbijkom. Goed dat ik klaar was met foto's maar ik vond het toch een beetje goor. In kudde durven mensen veel meer, precies
                    tijd om je ruiten te sproeien, die klodder is op je ruit terecht gekomen. En goed lang sproeien!

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten

Comment

• Zondag voormiddag

BXL > Knokke > BXL

5 mobiele snelheidscontroles gepasseerd, veel lol valt er in 't weekend in Vlaanderen niet meer te beleven...
                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                        Ja dat ken ik ..... vorige week reed ik rond de middag van Brussel richting Leuven op de E40. Der zijn daar 3 baanvakken, en er was voor zover je kon zien geen vrachtwagen op het uiterst rechtse vak.... toch was er een 'brave' huisvader die met zijn renault scenic tegen 100 op het middelste baanvak bleef rijden !!!!

En natuurlijk heb heb je dan nen andere brave ziel die die dan tegen 110 voorbij aan't steken is ... Resultaat is natuurlijk dat je dan zelf over een groot deel van het traject 100-110 hebt moeten rijden.... (en ik was die dag net niet in een geduldige bui )

waarom? als het rechts vrij is mag je er ook rijden hoor !

Comment

• Je mag er niet rechts voorbij...

Comment

• Stomme vraag. Van war tot waar zijn de spitsstroken rond de antw ring?
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Je mag er niet rechts voorbij...
                              wel als het filerijden is en in het voorgaande geval kan je wel van filerijden spreken vind ik

ik ga altijd rechts voorbij als het moet want ik hou mij aan de regel van altijd zo rechts mogelijk te rijden! en laat ze in dat geval maar eens een boete schrijven..
                              heb de laatste tijd ook al weet van gevallen van mensen die een boete hebben gekregen omdat ze te lang links bleven rijden, dus het gaat de goede richting uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Stomme vraag. Van war tot waar zijn de spitsstroken rond de antw ring?
                                Nergens want op de Antwerpse ring zijn geen spitsstroken, enkel op de E34/E313, dus tussen het knooppunt Antwerpen-Oost en Ranst.

Comment

• Het grote ergernis topic deel V

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Nergens want op de Antwerpse ring zijn geen spitsstroken, enkel op de E34/E313, dus tussen het knooppunt Antwerpen-Oost en Ranst.
                                  Die bedoel ik dus.

Gisteren was er daar file en op die matrixborden hing er 50 boven alle rijstroken en ik had een vrije baan

BMW X5 45e

Comment

• Gisteren weer ene tegen 110km/u in druk verkeer in mijn gat. Denk niet dat ie 50cm achter mijn achterwiel zat.
                                    Paar keer omgedraaid, teken gedaan, de rem eens aangetikt, geen reactie. Me dan iets meer naar rechts opgesteld op de rijbaan om weg te kunnen moest het verkeer afremmen, zat ie zelfs voorbij mijn achterwiel links van me.
                                    Uiteindelijk maar voorbij laten gaan ,toen 't traag verkeer optrok ging ie niet harder rijden als 120km/u en bleef op de linkerrijstrook.
                                    Ben 'm dan maar, met de nodige gebaren, rechts voorbij gegaan maar blijkbaar was ik de zot .
                                    Vadsige dikzak, spijtig genoeg ging ie mijn afrit voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                      wel als het filerijden is en in het voorgaande geval kan je wel van filerijden spreken vind ik
                                      Als degene op het middenvak nodeloos 100 per uur rijdt, en die op het linkervak aan 110 voorbij gaat, is er geen sprake van file...

Comment

• Ge zijt braaf 120 aan't rijden op de rechterrijstrook en er is ne klojo op de middenrijstrook die 110 rijd. Dan moet ge dus eigenlijk 2 rijstroken overbruggen om wettelijk in orde te zijn, dat is eigenlijk te zot voor woorden maar ik doe't zo altijd (met de auto, met de scooter blijf ik gewoon rijden).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Die bedoel ik dus.

Gisteren was er daar file en op die matrixborden hing er 50 boven alle rijstroken en ik had een vrije baan

Dat lijkt me richting Antwerpen te zijn, en niet richting Hasselt. En daar is geen spitsstrook.

In de richting van Hasselt is de spitsstrook aangegeven met lange onderbroken lijnen.

Comment

Working...
                                          X