Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Dat lijkt me richting Antwerpen te zijn, en niet richting Hasselt. En daar is geen spitsstrook.

In de richting van Hasselt is de spitsstrook aangegeven met lange onderbroken lijnen.

oei

zoveel kom ik er ook niet dus ik ging daar vanuit omdat daar ook 50 stond en meetstal staat daar een X dacht ik?. Nuja ik moest toch die afrit van Makro hebben dus zolang heb ik er niet gereden.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      oei

zoveel kom ik er ook niet dus ik ging daar vanuit omdat daar ook 50 stond en meetstal staat daar een X dacht ik?
      da's voor lijnbussen, die mogen daar wel rijden (tegen max 50 in dit geval), tenzij er een X staat
      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        oei

zoveel kom ik er ook niet dus ik ging daar vanuit omdat daar ook 50 stond en meetstal staat daar een X dacht ik?. Nuja ik moest toch die afrit van Makro hebben dus zolang heb ik er niet gereden.
        Haha daarmee dat ge vrije baan had er zullen nogal wat hebben gevloekt op dieje witte seat leon

Comment

• Doemen toch

Ach achter mij kwamen er ook nog een aantal wagens mee.
          BMW X5 45e

Comment

• Staan daar effectief borden dat het busstrook is of niet? Ik ben daar ook nog op die manier de file voorbij gereden omdat ik dacht dat het gewoon perfect legaal is.
            Op de E19 heb je ook zo'n strook met pijlen, maar daar staan borden dat het voor bus is.

Edit: we zijn dus asociaal geweest: https://maps.google.be/maps?q=ranst&...05.41,,0,-1.11

Wat wil dat fabriekske eigenlijk zeggen op dat bord, carpool mag ook dan?
            Last edited by |) ][ |V| ][; 11/04/2013, 18:20.

Comment

• dat zijn bussen die rijden voor bedrijven en op die manier arbeiders naar de fabriek toe brengen
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Staan daar effectief borden dat het busstrook is of niet?
                Meer nog!

Comment

• vind het eigenlijk ook wel straf dat die borden niet opvielen, kefkie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Scanfor. Laatste bedrijf waar ik bij ben gaan laden voor mijn crash!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      vind het eigenlijk ook wel straf dat die borden niet opvielen, kefkie
                      Het was file en toen reed ik links. Ik zag dan dat daar ook 50 was en ik stillekes aan opgeschoven en tussen scanfor en afrit makro op dat baanvak gaan rijden en daar staat dat nergens meer geschreven dacht ik.

Ach ja nobody is perfect zeker?
                      BMW X5 45e

Comment

• proberen gaat mee, tis geen halszaak, nee

Comment

• wooters trouwens, wil je de markering van de n49 aan de konijnepijp en omstreken isni checken met je cam ?

Comment

• wuk? 5

Comment

• Vandaag 2X gezien,voor een rotonde hun pinker naar links uitsteken terwijl ze op het rond punt de derde afslag in moeten?? en het waren geen oude mensen...
                              Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                Vandaag 2X gezien,voor een rotonde hun pinker naar links uitsteken terwijl ze op het rond punt de derde afslag in moeten?? en het waren geen oude mensen...
                                Misschien drifters die duidelijk wilden maken dat ze plaats nodig hadden ?

Comment

• ze hebben dat een periode zo via de rijscholen zelfs leren doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                    Vandaag 2X gezien,voor een rotonde hun pinker naar links uitsteken terwijl ze op het rond punt de derde afslag in moeten?? en het waren geen oude mensen...
                                    Wordt, dacht ik, vooral in Nederland zo gedaan:

- eerste afslag op rotonde: pinker naar rechts
                                    - rechtdoor op rotonde geen pinker, van zodra de eerste afslag gepasseerd is, pinker naar rechts
                                    - rotonde drie kwart: pinker naar links, zodra tweede afslag gepasseerd is, pinker naar rechts.

Pinker naar links wil als dusdanig zeggen: "Ik blijf nog ff op het rondpunt"
                                    Vind ik wel een duidelijk systeem ... als iedereen het zou begrijpen en toepassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                                      Vind ik wel een duidelijk systeem
                                      Als je een rotonde niet als een rotonde zou zien, maar als 1 enkele kruising.

NL is ook het enige land waar ze dat doen...

Comment

• Geen ergernis voor mij vandaag. Mooi weer, droge wegen, nog eens vol vertrouwen door de bochten kunnen gaan. Houden zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                                          Wordt, dacht ik, vooral in Nederland zo gedaan:

- eerste afslag op rotonde: pinker naar rechts
                                          - rechtdoor op rotonde geen pinker, van zodra de eerste afslag gepasseerd is, pinker naar rechts
                                          - rotonde drie kwart: pinker naar links, zodra tweede afslag gepasseerd is, pinker naar rechts.

Pinker naar links wil als dusdanig zeggen: "Ik blijf nog ff op het rondpunt"
                                          Vind ik wel een duidelijk systeem ... als iedereen het zou begrijpen en toepassen
                                          Als iedereen al eens zou weten wat een richtingaanwijzer is, waar hij voor bedoeld is en hoe hem in de praktijk te gebruiken, zou ik al heel tevreden zijn, jouw uitleg is voor de meeste hersendoden op de baan 'pinken voor gevorderden'

Comment

Working...
                                          X