Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenEr is er geen maar ik probeer de tijd te doden in afwachting van het fameuze filmpje waar het halve forum op zit te wachten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten2 jongens (waarvan er 1 al niet meer aandringt) zijn niet de helft van het forum hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenGroepsgeest noemt zoiets... Maar, vriend met de naam bestaande uit vele tekens, komt het er nog of niet ?
Groepsgeest heeft er ook niets mee te maken, een groep van 2 is geen groep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGoh, ik betwijfel het. Er zijn twee mogelijkheden, ofwel wordt (waarschijnlijk) mijn ongelijk bewezen ofwel mijn gelijk, maar ga je het blijven in twijfel trekken. In elk geval wordt ge er niet volwassener op met uw bevuilen van andere topics.
Groepsgeest heeft er ook niets mee te maken, een groep van 2 is geen groep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenstiekem wil ik dat filmpje ook nog altijd zien hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenHier ben ik nog niet zo zeker van: Wooter's standpunt klop wel, maar een rechter kan ook oordelen dat bestuurder B het kruispunt had moeten naderen met de nodige voorzichtigheid om een eventuele aanrijding te kunnen vermijden. En omdat bestuurder A al eerder op het kruispunt was, kan er over gediscussieerd worden of B toen al überhaupt aan het kruispunt was. Zou anders te gemakkelijk zijn he. Ik zet in over een uitspraak waar beide partijen voor een stuk aansprakelijk gesteld wordt. Afhankelijk van de bewijsstukken die beide partijen aanbrengen, kan het evenwel elke richting uit.
Comment
-
Zaterdagnacht om 4u tegengehouden geweest, letterlijk aan mijn voordeur. Momenteel zijn er straatwerken en is er eenrichtingsverkeer. Gezien het late uur had ik nu 100m door de eenrichting gereden, in 10 minuten geen enkele auto tegengekomen maar op dat moment natuurlijk net een combi van de flikken
Direct de zwaailichten aan, controle van alle documenten met vooraf de opmerking "verzekeringspapier aub, ge zijt nogal een jonge kerel voor zo'n auto". 't Was duidelijk team frustro die de nacht had... Pittige discussie gehad, de factuur zal volgen...
Nuja, ik ben in fout dus daarover geen discussie maar de manier waarop deed weer m'n bloed koken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenZaterdagnacht om 4u tegengehouden geweest, letterlijk aan mijn voordeur. Momenteel zijn er straatwerken en is er eenrichtingsverkeer. Gezien het late uur had ik nu 100m door de eenrichting gereden, in 10 minuten geen enkele auto tegengekomen maar op dat moment natuurlijk net een combi van de flikken
Direct de zwaailichten aan, controle van alle documenten met vooraf de opmerking "verzekeringspapier aub, ge zijt nogal een jonge kerel voor zo'n auto". 't Was duidelijk team frustro die de nacht had... Pittige discussie gehad, de factuur zal volgen...
Nuja, ik ben in fout dus daarover geen discussie maar de manier waarop deed weer m'n bloed koken
Comment
-
Ik gisteren voor de zoveelste keer mij geërgerd aan oma en opa die zondag eens hun oude corsa van stal haalden. Ze reden amper 50 per uur op een baan waar je 70 mag, met een 5 tal auto's achter hen ( ik als 3e ). We komen uiteindelijk op een punt waar we ze veilig kunnen inhalen ( wel op vak van tegenliggers ). De eerste 2 auto's en ik halen ze in, ik claxonneer nog eens tijdens het passeren om ze eens wakker te maken en laten inzien dat ze niet goed bezig zijn en toen ik er dan voor reed begon die vrouw ( passagier ) met wijde gebaren te zwaaien naar mij Wel grappig achteraf, maar o zo frustrerend van die oudjes die niet kunnen rijden, maar het toch nog steeds doen In mijn ogen is dit soort bestuurders veel erger dan iemand die belt EN rookt tegelijkertijd ( die heb ik ook al enkele keren gezien )
Comment
-
Duidelijk een geval uitlokken van verkeersagressie. Die mensen rijden daar 50, waar jij zelf aanhaald dat je 70 MAG.
Blijkbaar MOET je dan volgens velen hier 70 rijden.
Ga je ook claxonneren op alle bestuurders die op een baan waar je 70 mag, u voorbij steken aan een hogere snelheid?
Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk BerichtenIk gisteren voor de zoveelste keer mij geërgerd aan oma en opa die zondag eens hun oude corsa van stal haalden. Ze reden amper 50 per uur op een baan waar je 70 mag, met een 5 tal auto's achter hen ( ik als 3e ). We komen uiteindelijk op een punt waar we ze veilig kunnen inhalen ( wel op vak van tegenliggers ). De eerste 2 auto's en ik halen ze in, ik claxonneer nog eens tijdens het passeren om ze eens wakker te maken en laten inzien dat ze niet goed bezig zijn en toen ik er dan voor reed begon die vrouw ( passagier ) met wijde gebaren te zwaaien naar mij Wel grappig achteraf, maar o zo frustrerend van die oudjes die niet kunnen rijden, maar het toch nog steeds doen In mijn ogen is dit soort bestuurders veel erger dan iemand die belt EN rookt tegelijkertijd ( die heb ik ook al enkele keren gezien )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenMaar gij telt niet, want ge zaagt minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDuidelijk een geval uitlokken van verkeersagressie. Die mensen rijden daar 50, waar jij zelf aanhaald dat je 70 MAG.
Blijkbaar MOET je dan volgens velen hier 70 rijden.
Ga je ook claxonneren op alle bestuurders die op een baan waar je 70 mag, u voorbij steken aan een hogere snelheid?
Trouwens wettelijk gezien:
- Mag je het verkeer niet onnodig ophouden (wat die oude pee dus wel deed)
- Mag je claxonneren als je iemand inhaalt om deze te waarschuwen (maar blijkbaar veel mensen die dit niet weten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten- Mag je claxonneren als je iemand inhaalt om deze te waarschuwen (maar blijkbaar veel mensen die dit niet weten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenWat is daar agressief aan? Verkeersagressie is, in mijn ogen, roepen, schelden, klop geven, iemand aanvallen met een bosmaaier,... Maar claxonneren?
- Mag je claxonneren als je iemand inhaalt om deze te waarschuwen (maar blijkbaar veel mensen die dit niet weten).
Claxonneren om iemand te waarschuwen omdat hij volgens jezelf te traag zit te rijden is een vorm van agressie. Als je daar niet tegen kan, steek die voorbij en daarmee uit. Claxonneren, vloeken, handgebaren, enz... lossen daar niets mee op, alleen hou je jezelf op dat moment nog extra op.
Mensen zouden beter stoppen met politieagentje te spelen en iedereen op de meest onzinnige manieren er op te wijzen dat ze, volgens hun, iets niet volgens de regeltjes deden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDoor minder dan de maximale toegelaten snelheid te rijden hou je het verkeer niet op, daarmee hou je alleen diegene die nog sneller willen rijden op.
Claxonneren om iemand te waarschuwen omdat hij volgens jezelf te traag zit te rijden is een vorm van agressie. Als je daar niet tegen kan, steek die voorbij en daarmee uit. Claxonneren, vloeken, handgebaren, enz... lossen daar niets mee op, alleen hou je jezelf op dat moment nog extra op.
Mensen zouden beter stoppen met politieagentje te spelen en iedereen op de meest onzinnige manieren er op te wijzen dat ze, volgens hun, iets niet volgens de regeltjes deden.
Verder zijn we met meer op de baan en heeft niemand (behalve die oudjes) nog tijd, is het dan zoveel gevraagd om die trage maximumsnelheid te rijden?
Sorry, maar mij enerveert dat ook, ik heb trouwens ooit eens iemand een boete weten krijgen omdat ze te traag reden, maar bon, dat ging over 30km/h.
Het traag rijden op zich is in wezen dan nog geen probleem, maar het niet voorbij kunnen steken maakt het een probleem en zolang ik geen Porsche heb, vind ik het enigzins lastig, 't is niet dat je Formule 1 reflexen moet hebben om onze maximumsnelheden te kunnen aanhouden hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenWat is daar agressief aan? Verkeersagressie is, in mijn ogen, roepen, schelden, klop geven, iemand aanvallen met een bosmaaier,... Maar claxonneren?
Niet dat ik uw ergernis niet deel, maar 't moet wel juist zijn.
Vandaag ook geclaxonneerd op een opa. Kwam (volgens mij zat) de parking van een restaurant afgereden (dat aan de spoorweg in Beervelde), natuurlijk vlak voor mij om dan 15km/h te gaan doen. Ik claxonneer, die schrikt zich halfdood en vervolgt de rest van zijn weg op het fietspad.
Wel mee oppassen, heb zo eens ene in de berm doen rijden, die had totaal niet door dat er nog ander verkeer op de baan was.Last edited by |) ][ |V| ][; 29/04/2013, 23:38.
Comment
Comment