Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    En wat denk je wat je ging bereiken bij een bumperklever met je klein tikje op je rempedaal?
    Simpel, dat ze stoppen met bumperkleven, of als ze verkeerd reageren in den decor gaan plakken

Heb zo eens bij serieus regenweer op de N80 een Sint-Truiden - Hasselt eene bumperklever bijna de vangrail in zien vliegen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• en jij bent daar trots op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        en jij bent daar trots op
        Waarop? dat ik dat heb zien gebeuren
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• scusi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Simpel, dat ze stoppen met bumperkleven, of als ze verkeerd reageren in den decor gaan plakken

Heb zo eens bij serieus regenweer op de N80 een Sint-Truiden - Hasselt eene bumperklever bijna de vangrail in zien vliegen.
            Opel heeft een actie lopen waar je voorstellen kunt doen voor nieuwe opties. Er is een voorstel om een diplay te hebben achter in de wagen om boodschappen naar achterliggers door te zenden. Dat zou leuk worden: ' afstandhouden aub', 'rechts rijden!', 'doe verdomme je mistlichten uit'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
              Allez, net ook mijn portie aan verkeersagressie gehad. In een milde vorm, maar niettemin... Drukke straat in Gent, parkeervakken vol in beide richtingen, en een vrachtwagen in dubbele file aan het uitladen. Ik zit in de vrije richting en rij rustig zodat wat auto's uit de andere richting voorbij de vrachtwagen kunnen. Probeert een oudere groen BMW 5 er nog tussen te glippen - tot daar aan toe - maar dan begint hij te toeteren en te gesticuleren à la ik zal op uw muil slaan omdat ik hem niet zomaar doorlaat. Draai ik mijn raam naar beneden om hem te vertellen dat hij geen voorrang heeft, krijg ik de repliek dat dat niet van belang is en dat ik mijn muil moet houden of dat hij wel eens zal uitstappen. Het was zo lachwekkend dat ik maar ben doorgereden. Dus als die piemel op wielen dit leest: merci, ge hebt een perfecte uitvoering neergezet van het typetje "verkeerslul" en ik heb er smakelijk om kunnen lachen.
              ik had uitgestapt
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten
                Opel heeft een actie lopen waar je voorstellen kunt doen voor nieuwe opties. Er is een voorstel om een diplay te hebben achter in de wagen om boodschappen naar achterliggers door te zenden. Dat zou leuk worden: ' afstandhouden aub', 'rechts rijden!', 'doe verdomme je mistlichten uit'.
                Ja, heb dat ook al gezien, maar het zou wel zijn in de vorm van smileys, en niet met tekst.

Comment

super idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

stel dat die mens een dashcam heeft en als jij uw rem aantikt en hij in uw gat knalt.
                    zou u wel eens zuur kunnen opbreken

Let op, ik keur bumperkleven niet goed (bloedhekel aan) maar het zou u heel wat miserie kunnen besparen moest die u raken na het remmen hoor...
                    ik reageer er niet meer op en ga gewoon aan de kant van zodra ik kan.
                    Last edited by ; 08/05/2013, 23:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                      stel dat die mens een dashcam heeft en als jij uw rem aantikt en hij in uw gat knalt.
                      zou u wel eens zuur kunnen opbreken

Let op, ik keur bumperkleven niet goed (bloedhekel aan) maar het zou u heel wat miserie kunnen besparen moest die u raken na het remmen hoor...
                      ik reageer er niet meer op en ga gewoon aan de kant van zodra ik kan.
                      Ik heb dat zien gebeuren, ik was niet de persoon die remde. Ik reed gewoon rustig rechts.
                      In tegendeel ik heb nog geluk gehad dat dien bumperklever bijna in de vangrail links van hem stak, want voor hetzelfde geld had hem tegen mij kunnen knallen.

Comment

• oeps, heb dus zelfde fout als bobo gemaakt
                        sorry

Comment

• Niet erg, vroeger deed ik dat zelf ook bij bumperklevers, nu kan het mij geene zak schelen wat ze doen, ik rij gewoon verder. (ga ook niet sneller rijden zoals sommige gaan doen)
                          Bij meerdere rijvakken ga ik aan de kant zo snel ik kan.
                          Als ze bumperkleven op een weg bij één vak in iedere richting, dan moeten ze maar voorbij gaan als ze kunnen.

Comment

• Bumperkleven is in sé agressief gedrag. Als je daarop gaat reageren, dan ga je dat al korte lontje van die gast achter je enkel maar aansteken, en hoe extremer je reactie, hoe explosiever de tegenreactie.

Er zal geen enkele bewuste bumperklever relax worden van een remtest of het laten oplichten van de remlichten.

Als iemand je in een winkelstraat moedwillig aan de kant duwt, en je duwt terug, denk je dan echt dat zo iemand zijn excuses gaat aanbieden? Je maakt meer kans op een muilpeer. En hetzelfde is van toepassing in het verkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Bumperkleven is in sé agressief gedrag. Als je daarop gaat reageren, dan ga je dat al korte lontje van die gast achter je enkel maar aansteken, en hoe extremer je reactie, hoe explosiever de tegenreactie.

Er zal geen enkele bewuste bumperklever relax worden van een remtest of het laten oplichten van de remlichten.

Als iemand je in een winkelstraat moedwillig aan de kant duwt, en je duwt terug, denk je dan echt dat zo iemand zijn excuses gaat aanbieden? Je maakt meer kans op een muilpeer. En hetzelfde is van toepassing in het verkeer.
                              Inderdaad. Die mentaliteit om gevaarlijke situaties te doen escaleren door zelf iets gevaarlijk te gaan doen snap ik toch ook niet goed. Je hebt er dan nog die eens gaan remmen nadat ze de situatie zelf uitlokken (ik dacht zelfs dat de discussie hier begonnen was met zo'n situatie). Ik heb al verschillende keren gehad dat ze mij de pas afsneden, ik moet remmen om er niet tegen te zitten, en dan laten ze nog eens hun remlichten oplichten omdat ik er te dicht bij zit. Dan lok je gewoon agressie uit.

Nog een ergernis van gisteren met de camion. Ik ben een andere aan 't inhalen en we komen onder een brug. Ik rij elke dag onder die brug, nooit problemen, maar gisteren een enorme knal op 't dak. Ik zet me aan de kant, dacht dat ik tegen die brug had gereden ook al kan dat bijna niet en de camion die ik inhaalde stopte ook. Dus dacht dat ik iets van hem geraakt had (was een uitzonderlijk vervoer die nogal breed uitviel. Kvraag em wat ik raakte, zegt hij: "ik heb het ook zitten, ze zaten met brokken aarde te gooien van op de brug." WTF man, welke mongolen doen zoiets? Stel u voor dat dat in de voorruit terecht komt.

Comment

• kindjes die nie naart school moesten waarschijnlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                  kindjes die nie naart school moesten waarschijnlijk.
                                  In mijn tijd kreeg je thuis een opvoeding en deed je dat niet. Die Kyano's van tegenwoordig ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    super idee
                                    en automatisch ondertitelt in turks, pools, arabisch, bulgaars, albanees, frans etc want anders bereik je er nog niet veel mee in belgie :-)

Comment

• Mensen die naar beneden kijken als ze op de stoep aan het wandelen zijn. Vervolgens een zebrapad zien en gewoon overlopen zonder te kijken. Zo stak er gisteren wijd één onder den otto. Ik ben zwakke weggebruiker en ik maak geen oogcontact ofzo. Gewoon overlopen!
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Ik heb al verschillende keren gehad dat ze mij de pas afsneden, ik moet remmen om er niet tegen te zitten, en dan laten ze nog eens hun remlichten oplichten omdat ik er te dicht bij zit. Dan lok je gewoon agressie uit.
                                        Dat heb ik ook al eens voorgehad, ik was optijd naar links gegaan om een vrachtwagen voorbij te gaan, achter de vrachtwagen rijd nog een witte bestelwagen, al een hele tijd zonder aanstalten te maken om naar links te komen.
                                        Op de moment dat ik met mijn voorbumper ongeveer ter hoogte van zijn achterbumper ben smijt die hen naar links zonder pinker of wat dan ook.
                                        Ik moet dus ineens alles toesmijten om er niet tegen te knallen.
                                        Wat doet die paar tellen later? Niet gewoon effe met de remlichten flashen, oh nee, hij smijt gewoon alles dicht tot bijna stilstand
                                        Ik heb daar heel veel geluk gehad, want ik kon geen kant op om uit te wijken.

Toen was men bloed zo hard aan het koken dat ik net voorbij de vrachtwagen toen hij weer naar rechts ging gewoon het gebaar met het vingertje over de keel gedaan heb (dat ik hem een kopje kleiner ging maken). Hij deed het blijkbaar in zen broek, want hij is zo traag beginnen rijden dat zelfs de vrachtwagen hem weer voorbij is gegaan.

Comment

Dat moet toch te doen zijn zo'n balk installeren waar je berichten kan laten op displayen? Of mag enkel de politie dat doen?
                                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X