Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iCoyote abonnement overzetten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iCoyote abonnement overzetten

Allen,

(ik vond niet direct een categorie om volgende vraag in te plaatsen

Ik zit met het probleem dat mijn iCoyote account nog gekoppeld is aan mijn oude android telefoon. De account is nog 330 dagen geldig dus had ik deze natuurlijk graag overgezet.

Wanneer ik inlog op de coyote website zie ik het volgende:

D Coyote Huidig abonnement Einde van de dienst Resterende dagen Mijn keuze 419xxxx
    iCoyote (Android) Abonnement termine 01/01/2012 0 Reabonnement iCoyote Android 1 mois_nl
    Reabonnement iCoyote Android 12 mois_nl

Niet verlengen

Code promo 304xxxx
    iCoyote (Android) Abonnement prepaye reconduit 30/11/2012 330 Reabonnement iCoyote Android 1 mois_nl
    Reabonnement iCoyote Android 12 mois_nl

Niet verlengen

Code promo

De 304 account is geregistreerd op mijn oud toestel de andere, 419; op het nieuw.

De klantensupport is van het type: trek-uw-plan-en-wij-cashen-lekker-verder, vandaar mijn vraag hier.

Alvast dank!
    Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Dat wordt toch automatisch overgezet als ge met hetzelfde e-mailadres registreert op android market?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
      Dat wordt toch automatisch overgezet als ge met hetzelfde e-mailadres registreert op android market?
      Wel, ik zou daar ook van uit gaan maar blijkbaar is dat niet het geval. Zoals hierboven kun je zien dat ik 2 accounts heb, oud en nieuw. Mijn nieuwe iCoyote installatie is onder hetzelfde gmail adres gebeurd maar toch is er geen overzetting...

Ik las iets dat je -in mijn geval- de 2 accounts moet verwijderen via de coyote website en dan de app opnieuw registreren, maar: accounts verwijderen op de website lukt niet !

Comment

Ik denk dat ge ze dan toch zult moeten contacteren, liefst via telefoon als dat kan, zoniet spammen die handel!

Comment

Ik heb ondertussen een paar 'privé' mailadressen (thanks Stoffl) dus als iemand met hetzelfde probleem zit, stuur mij een PM. Blijkbaar moet het toch via hun informatica systeem hoor, maar goed, ze hebben het dus kunnen oplossen.
          M.a.w., koop je een nieuwe smartphone zit je gegarandeerd met hetzelfde probleem, zullen ze wel eens iets mogen op vinden naar de toekomst toe

Comment

Zit met hetzelfde probleem, iemand die weet hoe je dit oplost? Klantendienst neemt de telefoon niet op...

Comment

Nog eens opbellen, bij mij hebben ze het een 3tal weken ofzo nog gedaan.

Comment

Working...
              X