Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chauffeurs met firmawagens zijn brokkenpiloten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat ligt aan de mensen zelf. Zij willen meteen een groot huis, alles moet piekfijn in orde zijn, ze steken zelf de handen niet uit de mouwen,...
    Op zich is bouwen minder duur geworden, als je kijkt naar de stijging van de lonen.

Tegenwoordig willen ze meer, en geven ze geld uit aan andere dingen waarvan vroeger zelfs geen sprake was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo
      wat maakt het eigenlijk uit met wat je rijd, uiteindelijk is en blijft het een vervoermiddel
      Die moet ik onthouden...

Comment

[quote=reVel]
        Dat ligt aan de mensen zelf. Zij willen meteen een groot huis,
        Willen wel, maar hier in het Waasland (achter Antwerpen) kunnen ze niet meer. Een appartement met drie slaapkamers kost hier minstens 250.000 euro. Al nagedacht wat je maandelijks moet aflossen ? Ik denk dat de goesting in een auto vanaf 25000 euro gauw over is.

Tegenwoordig willen ze meer, en geven ze geld uit aan andere dingen waarvan vroeger zelfs geen sprake was.
        Zo'n mensen heb je ook natuurlijk.
        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

[QUOTE=ANTONIO]
          Oorspronkelijk geplaatst door reVel
          Willen wel, maar hier in het Waasland (achter Antwerpen) kunnen ze niet meer. Een appartement met drie slaapkamers kost hier minstens 250.000 euro. Al nagedacht wat je maandelijks moet aflossen ? Ik denk dat de goesting in een auto vanaf 25000 euro gauw over is.

Zo'n mensen heb je ook natuurlijk.
          Welk beginnend koppel heeft een appartement met 3 slaapkamers nodig?
          Starten in een rijhuisje, beetje bij beetje verbouwen en nadien verkopen en iets groters. 't Werd veel gedaan vroeger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel
            Dat ligt aan de mensen zelf. Zij willen meteen een groot huis, alles moet piekfijn in orde zijn, ze steken zelf de handen niet uit de mouwen,...
            Op zich is bouwen minder duur geworden, als je kijkt naar de stijging van de lonen.

Bouwen is minder duur geworden op lange termijn (winsten door vetillatie en isolatie). Op korte termijn zijn de prijzen wel gestegen door oa wetgevingen (bvb Europa die zich moeit in betonstudie's) en prijsstijgingen (bvb staalprijs).

Comment

Die discussie hebben wij 2 nog al eens gehad.

Het kwam erop neer dat een standaard huis nu minder kost. Maar door de wetgeving en vooral, hogere normen van de consumenten bouwen lichtjes duurder geworden is. Maar je krijgt dan ook meer in de plaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
                Lees de statistieken. Kun je terugvinden bij het Ministerie van Verkeer.
                Het Ministerie van Verkeer ken ik niet, wel de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer.
                Heb je een link naar die statistieken, want ik vind geen statistieken terug waaruit blijkt dat 90% van de wagens die meer dan 25.000 euro kosten allemaal firmawagens zijn.

Comment

In Nederland kennen ze al dat probleem. Daar is een BMW 5-reeks enkel bestemd voor Rijken.
                  En hier kan jan en alleman zich een 5-reeks kopen of zo?
                  Wij zijn tweeverdieners, maar een 5-reeks is ook voor ons te hoog gegrepen hoor.

Comment

Willen wel, maar hier in het Waasland (achter Antwerpen) kunnen ze niet meer. Een appartement met drie slaapkamers kost hier minstens 250.000 euro.
                    Ik weet niet waar jij woont in het Waasland, maar ik ben oorspronkelijk afkomstig uit Lokeren en als jij nergens in het Waasland appartementen vindt met drie slaapkamers voor minder dan 250.000 euro, dan vraag ik me af welke criteria jij hanteert. Voor die prijs kan ik je mooie woningen tonen met een grote tuin.

Comment

and here we go again , kdacht dat hiervoor het huis-auto-familie-hobby topic bestond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                        and here we go again , kdacht dat hiervoor het huis-auto-familie-hobby topic bestond
                        Daar ben je zelf off-topic aan het zeveren.
                        Ik vraag hier naar een link voor die fameuze statistieken over firmawagens (on topic) en de rest zijn reacties.
                        Last edited by ; 08/11/2006, 15:15.

Comment

Om kort door de bocht te gaan en on topic te blijven: prejudices all the way.
                          adverse judgments or opinions formed beforehand or without knowledge or examination of the facts.
                          Maar ga vooral door.
                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                            Ik weet niet waar jij woont in het Waasland, maar ik ben oorspronkelijk afkomstig uit Lokeren en als jij nergens in het Waasland appartementen vindt met drie slaapkamers voor minder dan 250.000 euro, dan vraag ik me af welke criteria jij hanteert. Voor die prijs kan ik je mooie woningen tonen met een grote tuin.
                            Idd, hier in het waasland koop je probleemloos een vrijstaande woning met meer dan 3 slaapkamers en met een beetje grond aan voor veel minder dan 250000 euro. De prijzen zijn terug aan het zakken zo simpel is het.
                            En van mij mag de rente trouwens pijlsnel de hoogte inschieten zodat de vastgoedprijzen nog verder zullen dalen, want die hoge prijzen zijn enkel en alleen in stand gekomen door de extreem lage rente en het opfokken van de prijzen door de vastgoedmaffia( alle immokantoren dus!) zodat deze laatsten slapend stinkend rijk geworden zijn door belachelijk hoge commissies te kunnen opstrijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leunens van KBC
                              Door de wind, door de regen.
                              Geen muzieksmaak.

Comment

Daar ben je zelf off-topic aan het zeveren.
                                Ik vraag hier naar een link voor die fameuze statistieken over firmawagens (on topic) en de rest zijn reacties.
                                I'm not worthy!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  I'm not worthy!
                                  'k Weet het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                    het opfokken van de prijzen door de vastgoedmaffia( alle immokantoren dus!) zodat deze laatsten slapend stinkend rijk geworden zijn door belachelijk hoge commissies te kunnen opstrijken.
                                    Ik ken zo'n mooi voorbeeld.

Comment

Ik ken zo'n mooi voorbeeld.
                                      wie A zegt, moet B zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                        Ze hebben een kantoor in Lokeren, Sint-Niklaas en Beveren, dan weet jij wel over wie ik het heb.

Comment

Ze hebben een kantoor in Lokeren, Sint-Niklaas en Beveren, dan weet jij wel over wie ik het heb.
                                          Haha

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          Ja, ik PM terug. Nu wat weinig tijd

Comment

Working...
                                          X