Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verstralers en de keuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verstralers en de keuring

Hey
    Op mijn oude Corsa die nu in het bezit komt van mijn zoon zou ik graag twee verstralers
    plaatsen. Ik zou deze door behulp van een relais tesamen laten werken met de bestaande grootlichten.
    Zijn er volgens jullie speciale regels hiervoor om zonder problemen de Belgische Keuring
    door te komen?
    Hartelijke dank.

Hartelijke dank, ik bekijk het even.

Comment

normaal mag je 4 verstralers in totaal hebben.
      maar ik raad je aan om deze 2 op een aparte knop te zetten, die je enkel kan aanzettn als je de originele verstralers ook aanzet.

op die manier heb je op de keuring zowiezo geen probleem.
      en kan je ze gebruiken wanneer je ze echt nodig hebt.

Comment

Bedankt.

Dus normaal gezien zou ik met twee extra verstralers geen probleem mogen hebben bij de Belgische Keuring.
        Ik ga ze zo dicht mogelijk bij mijn gewone koplampen zetten.
        Eigenlijk zie je niet zo veel auto's meer met extra verstralerslampen...

Comment

ik heb er ook 4. ( en ook 4 dimlichten, maar dat is een andere zaak )
          maar ik raad u wel aan om ze op een aparte schakelaar te zetten. zo kan de keuring er zowiezo niet over vallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
            normaal mag je 4 verstralers in totaal hebben.
            maar ik raad je aan om deze 2 op een aparte knop te zetten, die je enkel kan aanzettn als je de originele verstralers ook aanzet.

op die manier heb je op de keuring zowiezo geen probleem.
            en kan je ze gebruiken wanneer je ze echt nodig hebt.
            Idd, bij camions is dat standaard ook zo, zolang ge die extra faren apart kunt afzetten (en ze niet kunt opzetten zonder dimlichten), kijken ze zelfs niet naar de afstelling.

Comment

Dus aanzetten kan pas als de dimlichten branden (logisch) en aparte knop.

Leuk, merci. Ik heb er ook nog te monteren.

Comment

Is het niet meestal bij zo een set van 4 zoals ze in de rally gebruiken dat dat twee verstralers en twee breedstralers zijn?
                Had dat eens ergens gelezen, maar kan natuurlijk fout zijn.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

hartelijke dank voor de reacties.
                  Met andere woorden mijn verstralers mogen dus gemonteerd worden op mijn wagen.

Comment

Working...
                  X