Ergens begrijp ik wel dat ze controle doen... Waar ik vroeger werkte in Antwerpen stond het vol voertuigen met bulgaarse, poolse en andere oosblok-platen.
Ik kon dagelijks 10€ in de meter gooien en nog een retributie krijgen als ik dat laatste uurtje niet optijd bijbetaald had (geen dagticket)
En die stonden daar zonder meer...
Verder was het zelfs zo dat dit regelmatig Belgische wagens waren (sticker garage die er nog op hing) waardoor ik sterk vermoed dat dit allemaal niet zo in orde is.
Geen keuring, geen BIV, geen wegentaks en allicht ook niet verzekerd of correct ingeschreven.
Maar tegen dat jan flik hier gegevens opgevraagd heeft van één of andere Bulgaarse wagen...
En als je in een ongeval komt met zo ene kan je 9/10 ook naar je centen fluiten
Ik kon dagelijks 10€ in de meter gooien en nog een retributie krijgen als ik dat laatste uurtje niet optijd bijbetaald had (geen dagticket)
En die stonden daar zonder meer...
Verder was het zelfs zo dat dit regelmatig Belgische wagens waren (sticker garage die er nog op hing) waardoor ik sterk vermoed dat dit allemaal niet zo in orde is.
Geen keuring, geen BIV, geen wegentaks en allicht ook niet verzekerd of correct ingeschreven.
Maar tegen dat jan flik hier gegevens opgevraagd heeft van één of andere Bulgaarse wagen...
En als je in een ongeval komt met zo ene kan je 9/10 ook naar je centen fluiten
Comment