Stel jezelf eens de vraag Tim: waarom wil ik te snel rijden? Als je, zoals je zelf zegt de wegcode perfect volgt, waarom lukt het dan niet om je te houden aan de maximumsnelheden? Ik vind de maximumsnelheden op bepaalde plaatsen ook veel te traag en was als jonge gast ook niet altijd een schoolvoorbeeld van een voorbeeldige chauffeur. 't Mocht soms ook vooruit gaan (zonder daarom echt te overdrijven en ook nooit een boete gekregen) , maar naarmate je ouder wordt verdwijnt die zware voet (bij mij toch). Vooral als je op de achterbank kleintjes meehebt. Die enkele minuten maken voor mij het verschil niet. Er zijn belangrijker dingen in 't leven dan 'tijd'.
Zeggen dat er een 'rood complot' gesmeed is om ons, de automobilisten, een verkapte belasting te laten betalen raakt volgens mij kant noch wal. Zoals eerder al opgemerkt, alleen jij drukt het gaspedaal in.
Laat de overheid voor mijn part nog veel meer controleren, zorg dat de pakkans sterk verhoogt. Vergelijk België met Nederland en het verschil valt meteen op.
Zeggen dat er een 'rood complot' gesmeed is om ons, de automobilisten, een verkapte belasting te laten betalen raakt volgens mij kant noch wal. Zoals eerder al opgemerkt, alleen jij drukt het gaspedaal in.
Laat de overheid voor mijn part nog veel meer controleren, zorg dat de pakkans sterk verhoogt. Vergelijk België met Nederland en het verschil valt meteen op.
Comment