Als hij 120 zou rijden tijdens het inhalen en jij komt aangesjeesd aan 126 op CC zal je ook sakkeren dat hij in de weg rijdt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is boete-kas leeg,heden veel controles?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenAls hij 120 zou rijden tijdens het inhalen en jij komt aangesjeesd aan 126 op CC zal je ook sakkeren dat hij in de weg rijdt
Maar meestal halen die mensen vlot in, en zijn het diegenen die 95 km/u rijden waar al een sliert van volk achter zit die de boel ophouden.
Met de motorfiets zie ik dat goed... Daar ga ik soms al wat relaxer om met beschikbaar asfalt en dan zit je snel achter het arm schaap dat zonder gordel met zijn lelijke vrouw naast 'm het linkervak zitten te blokkeren, omdat ze aan het discussiëren zijn over de prijs van de naft.
Comment
-
-
Men verbergt zich dikwijls achter andermans fouten.Ik heb al een dame gezien die de auto uit de garage haalde om het kind 100 m verder van de school te halen .'t Was te koud en natuurlijk hebben ze dan ook nog een automatische garagepoort.Geld moet rollen.
Verder ga ik niet discussieren over snelheid.In .de sta je stil op de autobahn bij 130 kmh.Ze pharen ze je van ver weg op het L rijvak.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Ik wil me niet verbergen achter andermans fouten, ik wil enkel duidelijk maken dat een hoop fouten die wel direct gevaar betekenen, voor velen eerder "normaal" en "niet zo erg" blijken te zijn. Maar dan wel de mond vol hebben over iemand die 10 te snel rijdt en dat dit de wet is etc.
Tis niet omdat een ander iets fout doet, dat ik daarom harder mag rijden natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk wou zeggen "niks gezien vandaag" maar ik heb ze op een geniepig plaatsje gezien waar ik ze nog nooit heb weten staan: E40 vanuit Brussel richting Sterrebeek, net na de brug over de R0. Daar mag je maar 90, maar om 10u30 staat daar geen file dus kan je probleemloos 120.
http://maps.google.be/maps?q=Sterreb...ewest&t=h&z=19Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Ik wil niet muggezifften maar en rijden veel mensen op het l vak of middelvak aan 100 110 per uur .
aan al degene die dat doen mag ik graag weten waarom ?
Het is zo hinderlijk dat ik zo hard in de remme moet . als je komt van 130 .
En het zijn niet de rappe wagens met chauffeurs die dat doen meestal jah . busjes en kangootjes ? . Nogmaals stop daar mee met een fille te veroorzaken voor niksNooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenMiddenstrookrijders: wie zijn ze, wat doen ze en waarom doen ze het?Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIn elk geval zitten ze hier niet. Frappant toch?
Ik heb nu wel al verschillende keren een middenvakplakker van in Oostende (dus feitelijk linksplakker) tot ergens in Nevele gehad. Ik zag hem constant op dezelfde afstand van mij, in mijn linkerspiegel.
Uiteraard vertragen en versnellen om te zien dat de afstand gelijk blijft. Alleen als je een pak auto's voorbij steekt en hij kan niet verder op het middenvak verdwijnt hij, tot hij daar opnieuw verschijnt.
Serieus gast : als ik op het rechtervak rij is dat toch een teken? Zeker omdat je me ziet want je versnelt en vertraagt mee met mij.
Ahja : veralgemeningen een feit, maar het was zo een gezinsbus-ding.
Comment
Comment