Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeerboete blauwe zone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik zou in u geval eens gaan horen of u geen parkeerkaart voor mindervaliden krijgt. Als het is zoals u schrijft, dat u beduidend minder goed te been bent, dan lijkt het me niet onlogisch dat men u ook de nodige voordelen geeft om toch een deftige parkeerplaats vast te krijgen.
    www.peugeotforum.be

Comment

En heeft het ziekenhuis geen aparte parking voor mensen die regelmatig moeten weerkomen om een baxter te krijgen of om bestraling ?? In het UZ in Jette is er zo'n parking, als men daar op regelmatige basis moet weerkomen krijgt men een kaart om op die parking te kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekm Bekijk Berichten
        drie kwartie langer geparkeerd in de iepersestraat .Ik kon op geen enkele wijze op de parking geraken of in de nabije omgeving zonder nog meer tijd te verliezen om op mijn afspraak van het ziekenhuis te komen , ik was al een half uur te laat door het zoeken naar een parkeerplaats
        in het ziekenhuis ben ik opgenomen dagziekenhuis en lag aan een bakster.
        Het was voor mij onmogelijk het ziekenhuis te verlaten gezien ik aan deze bakster lag
        Tevens was door het verkeersprobleem van die dag iedereen te laat en is de Remicade veel later kunnen aangelegd worden
        ik lag reeds aan de leidingen als de melding van het later klaar zijn van de bakster ( Remicade)kwam
        De normale tijd is 1 uur voor de bakster
        Nu heeft het geduurd van 10.15 tot 1300 uur
        Normaal kan je voor 2€ 3 uur parkeren in Roeselare maar niet dicht bij het ziekenhuis.
        Waarom zou ik zulke risico’s nemen als ik weet dat ik later ga zijn?
        gevolg na klacht te betalen geen grondige reden

Mijn probleem zijn de onderste ledematen waardoor het stappen zeer moeilijk gaat voor het ogenblik
        Ik vrees dat dit geen geldig excuus zal zijn. Volgende keer wagen aan de Spil zetten, is niet al te ver van Heilig Hart ziekenhuis of idd es polsen of je niet op het ziekenhuisterrein kan parkeren voor behandeling;
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

het zijn rotzakskes hier in Roeselare zu.
          in onze straat valt het wel nog redelijk mee maar het is hier ook blauwe zone

Comment

Parkeergeld betaald, maar toch op de bon :

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
              Parkeergeld betaald, maar toch op de bon :

http://www.autokanaal.be/nieuws/aid1...-de-bon-3.aspx
              Hier ook al collega gehad die zijn schijf tot 10u30 had liggen en om 10u32 een boete van 25 EUR heeft gekregen. Da's gewoon wachten tot de tijd verloopt om toch maar te kunnen schrijven. De gevolgen van dit beleid zijn al merkbaar: veel winkeliers verhuizen hun zaak buiten het centrum, waar mensen niet om de 10 minuten op hun uurwerk moeten kijken uit vrees van opgeschreven te worden...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

het jaagd ook klanten weg.
                als ge een ticket koopt voor 2uur, en je bent aan het winkelen met de vrouw. op het uur gaat ge wel vertrekken ipv nog de laatste dingetjes te bekijken/passen.

door nu overal in het centrum de parkeerplaatsen te verminderen (ze proberen minder autos in het centrum te krijgen) en alles maar betalend te maken, heeft dat nu een verkeerd effect en ipv dat de klanten met het openbaar vervoer komen, verhuizen de winkels naar grote winkelcentra met veel parkeerplaats buiten de stad

Comment

Nuja, voor je parkeerwachter wordt, moet je toch echt al heel diep zitten... Het is inderdaad niet de bedoeling van de overheden om de klanten van de winkels weg te jagen, integendeel, het hele blauwe zone gebeuren dient net om te voorkomen dat de parkeerplekken voor een winkel de ganse dag bezet zijn...

Vorige week in Geel, bij de trouw van zijn dochter had mijn buurman nog eentje sterker voor, ticketje gekocht tot zaterdagochtend, toch nog steeds een boete, ofwel was de parkeerwachter niet zeker of de 14de voor of na de 13de kwam, ofwel een puur vrijdag de 13e pechgeval... Maar blijft intriest, ze hebben één ding te checken, en niet eens iets moeilijk of iets waarin je getraind hoeft te zijn...
                  boete1.jpgticketje1.jpg

Comment

Working...
                  X