Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gewapend op een Vespa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gewapend op een Vespa

Zonet op de Noorderlaan te Antwerpen een man zien rijden op een vrij nieuwe Vespa met nr.plaat W*V-*1* (sterretjes ken ik ook) die aan zijn rechterzijde een wapen bij had. Verdere indicatie van een mogelijke politieagent was er niet.
    Mag dit zo maar?
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Alleé, blijkbaar wordt dit hier als normaal aanzien.
    De politiemensen (in de veronderstelling dat het een politieagent was) hier op het forum gaan niet reageren zekers?
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

En ben je zeker dat het een echt wapen was? Kan evengoed zo`n BB-gun geweest zijn.

Comment

In de veronderstelling dat het om een BB-gun zou gaan loop je er toch zo niet mee te koop, dit is op zich al aanstootgevend.
        Best aangeven bij de lokale politie lijkt mij.
        2014 BMW F32 420 dA M-pakket
        2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
        2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
        2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

In die buurt verschiet ik er niet van, eerlijk gezegd... ik werkte vroeger in de sportzaak naast de cinema daar, en we hebben daar ooit kerels binnengekregen die kwamen shoppen met een soort mitrailleur onder hun lange jas. Toen ze erop aangesproken werden, waren ze zich van geen kwaad bewust, ze kwamen recht van de boot uit een of ander oorlogsgebied waar dat normaal was...
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Is iets dat voor velen precies normaal aan het worden is? Hier in de buurt wonen er ook een paar die gewapend op hun DOMEIN rond lopen. Blijkbaar hebben die een wapenvergunning en mag dat. Is wel op hun eigen privéterrein. Daar geraakt ge moeilijker binnen dan in een gevangenis buiten. Elektrische poorten, rondom een afspanning van meer dan 2 meter hoog, bewakingscamera's, loslopende honden ... Vraag me af of die mensen nog gerust slapen. Vele jaren geleden hebben ze hier eens met een machinegeweer op een combi geschoten. En een bewoner met een jachtgeweer los door zijn voordeur op zogezegde inbrekers. Ik verschiet hier allang niet meer als er op een dag weer eens wat combi's aan een woning staan. Vroeger de bouwgrond bijna gratis krijgen was achteraf gezien een vergiftigd geschenk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Zonet op de Noorderlaan te Antwerpen een man zien rijden op een vrij nieuwe Vespa met nr.plaat W*V-*1* (sterretjes ken ik ook) die aan zijn rechterzijde een wapen bij had. Verdere indicatie van een mogelijke politieagent was er niet.
              Mag dit zo maar?
              Aangifte/melding doen bij de lokale politie, gezien je een volledige nrpl hebt kunnen zij wel zien wie of wat. En gezien je het hebt over een vrij nieuwe misschien een probleem ivm met de nrpl.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                Aangifte/melding doen bij de lokale politie, gezien je een volledige nrpl hebt kunnen zij wel zien wie of wat. En gezien je het hebt over een vrij nieuwe misschien een probleem ivm met de nrpl.
                Politie kazerne was/is niet veraf, man reed richting Antwerpen centrum en zigzagde tussen de file door.
                Ik ga ervan uit dat het een agent was, maar vraag mij dan af of die bvb na hun dienst zomaar met hun dienstwapen open & bloot op de openbare weg mogen. Zou dit willen weten voor ik daar dan eens binnenloop.

Comment

Tuurlijk mogen zij dit niet.
                  In principe dient hun wapen op het werk te blijven.
                  Pakken ze het toch mee dacht ik dat minimum wapen en munitie gescheiden moeten vervoerd worden.
                  Afin, dacht ik.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Politie kazerne was/is niet veraf, man reed richting Antwerpen centrum en zigzagde tussen de file door.
                    Ik ga ervan uit dat het een agent was, maar vraag mij dan af of die bvb na hun dienst zomaar met hun dienstwapen open & bloot op de openbare weg mogen. Zou dit willen weten voor ik daar dan eens binnenloop.
                    Ene die in burgerkledij werkt, misschien zelfs niet van bewust dat zijn wapen zichtbaar was.

PS in sommige omstandigheden mogen personeelsleden wel degelijk hun dienstwapen meenemen naar huis.......

Comment

Working...
                    X