Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niet meer parkeren voor eigen garage!?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

kopstaanplaatsen hebben de voorkeur niet meer idd owv die veiligheidsredenen

Comment

vrienden van me werken in de sector van "lijnen trekkers"; zij voeren enkel opdrachten uit die ze krijgen van de gemeentebesturen. maw de enige die je uitsluitsel kan geven waarom dit zo gedaan is zit in je gemeentehuis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
        Wat is me dat zeg, hoeveel mensen zijn er wel niet dat gewoon voor hun garage parkeren, of terwijl dat er een wagen in staat de andere ervoor zetten.
        Of ge nu IN of buiten u garage staat, daar mag toch niemand staan dan gij of de bevoegde mensen dervoor.
        Uit het feit dat ENKEL de eigenaar van een garage of oprit ervoor mag parkeren, indien aan alle andere regels voor parkeren en stilstaan is voldaan, kan je niet zomaar het recht ontlenen dat dit ALTIJD mag.

Desalniettemin vind ik het een bijzonder rare regeling.
        Dat moet je zeker ergens kunnen aanvechten volgens mij, maar dan niet omwille van het feit dat jij niet meer voor je poort kan staan, eerder uit veiligheidsoverwegingen of iets dergelijks.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Mag je niet bij verbouwingen soms een grote hoop stenen op een parkeerplaats/openbare weg zetten met zo'n roodwit lint errond? Anders kan je ff aan 20 jaar durende verbouwingen beginnen.

To self: Ik heb echt ideeën waar enkel burenruzies uit voortvloeien.

Comment

Dat het vreemd is akkoord, dat het voor u niet goed uitkomt kan ik ook aannemen.
            Maar waar uw voorgevel stopt, stopt uw "eigendom" (gekocht of gehuurd maakt niet uit).
            De parkeerplaatsen lijken imo het in of uitrijden van uw garage niet te verhinderen..

Geloof me ik snap je frustratie, maar ik vrees dat je hier wenig aan gaat kunnen doen..

Comment

[QUOTE=Double A;4903706]Mag je niet bij verbouwingen soms een grote hoop stenen op een parkeerplaats/openbare weg zetten met zo'n roodwit lint errond? Anders kan je ff aan 20 jaar durende verbouwingen beginnen.

dat zal waarschijnlijk een dure parking worden dan, wetende dat 'het privatief bezetten van de openbare weg naar aanleiding van bouwwerken' geld kost in de meeste gemeenten/steden (om u een idee te geven :prijzen van 0.50 €/m2/dag zijn courant)

Comment

Working...
              X