Vorige dinsdag aangevraagd via webdiv, vandaag gekregen. Ik was wel niet thuis, dus mag er morgen om naar de post, maar dus 4 werkdagen, valt mee, maar er waren maximaal 2 dagen beloofd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DIV is niet goed bezig!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenJa, zag alleen het einde van het nieuws toen ze de hoofdpunten nog eens herhaalden met een lange file aan een DIV kantoor: wat is er concreet gezegd?
De mensen die van 's morgens 4u staan aan te schuiven ( eerste 70 ) worden geholpen, de andere staan eigenlijk uren in de wachtrij voor niets.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenJa, zag alleen het einde van het nieuws toen ze de hoofdpunten nog eens herhaalden met een lange file aan een DIV kantoor: wat is er concreet gezegd?
Comment
-
Ik hoorde dat ze hun achterstand enkel kunnen bijbenen dmv extra personeel ofsoiets.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Snap niet dat iedereen nog goesting heeft voor in die rij gaan te staan
Je gaat me toch niet vertellen dat dat allemaal speciale gevallen van inschrijvingen zijn die niet via internet kunnen gebeuren?
Iemand die al vier keer al in de rij is gaan staan? Tweede extra dagske verlof aanvragen... WTF
Schaf die DIV-kantoren dan maar af en laat alles via post of internet verlopen denk ik dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSnap niet dat iedereen nog goesting heeft voor in die rij gaan te staan
Je gaat me toch niet vertellen dat dat allemaal speciale gevallen van inschrijvingen zijn die niet via internet kunnen gebeuren?
Iemand die al vier keer al in de rij is gaan staan? Tweede extra dagske verlof aanvragen... WTF
Schaf die DIV-kantoren dan maar af en laat alles via post of internet verlopen denk ik dan?
Comment
-
Ik denk dat dit nog maar eens bewijst hoe beïnvloedbaar de media is op de mens. Ze lezen in de gazet dat de DIV vertraging heeft, en denken van "Oei, dan gaan we maar zelf naar de DIV, dan krijgen we direct onze nummerplaat". Ik durf er om te wedden dat veel mensen nog niet weten dat je je plaat niet meer direct meekrijgt. En apen apen andere apen na...
Comment
-
Iedereen staat daar wel degelijk met een reden hoor...
Ze staan daar niet voor hun plezier.
-buitenlandse wagen => douane nodig
-2de hands moto's
-auto's met chassisnummer die niet lang genoeg zijn volgens het nieuwe software systeem (bv oldtimers,...)
Mocht het allemaal kunnen via webdiv zou de verzekering het wel doorsturen...
Comment
-
Ik kocht een niewe scooter 125cc, maar omdat hij al een tijdje in de showroom staat kon de verzekering hem niet online inschrijven, en kan ik zelf naar DIV...
De scooter is splinternieuw mét attest van de verkoper... (die me tijdens de verkoop niets hierover zei, maar de bui al wel zag hangen waarschijnlijk...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk BerichtenIk kocht een niewe scooter 125cc, maar omdat hij al een tijdje in de showroom staat kon de verzekering hem niet online inschrijven, en kan ik zelf naar DIV...
De scooter is splinternieuw mét attest van de verkoper... (die me tijdens de verkoop niets hierover zei, maar de bui al wel zag hangen waarschijnlijk...)nls2000
Comment
-
div grrr
vanmorgen om 6u gaan aanschuiven aan de div in alken om pas om 8u30 binnen te mogen en dan te horen te krijgen dat er geen combinaties meer zijn voor vandaag dus terug naar huis das weer typisch belgie daar zaten blijkbaar mensen te kamperen van 12 u s'nachts dus woensdag terug met de tent deze keer en daar overnachten anders moet ik 4 of 5 weken wachten want moto gaat niet online da kan toch alleen maar bij ons he de buurlanden lachen ons gewoon uit wens me geluk voor woensdag mijn nieuwe poging
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scenic1500 Bekijk Berichtenvanmorgen om 6u gaan aanschuiven aan de div in alken om pas om 8u30 binnen te mogen en dan te horen te krijgen dat er geen combinaties meer zijn voor vandaag dus terug naar huis das weer typisch belgie daar zaten blijkbaar mensen te kamperen van 12 u s'nachts dus woensdag terug met de tent deze keer en daar overnachten anders moet ik 4 of 5 weken wachten want moto gaat niet online da kan toch alleen maar bij ons he de buurlanden lachen ons gewoon uit wens me geluk voor woensdag mijn nieuwe poging
greetz
Ze kunnen er misschien nog asielcentrum van maken, want nu geven ze blijkbaar ook al 's nachts onderdak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenTegenwoordig is het kamperen voor de poorten van de DIV om uw wagen/moto in te schrijven, ipv kamperen voor de schoolpoorten om uw kind in te schrijven.
Comment
-
Ik ben uit de regio Limburg, en heb een ingevoerd voertuig aangeschaft. Moet dus naar de DIV om mijn plaat te bekomen. Maar heb van mijn verkoper 'gehoord' dat het toch wel de moeite loont om naar Grace-Hollogne te rijden ipv Alken, daar het daar veel sneller zou gaan. Dit is op zich niet veel verder dan Alken, dus misschien wel de moeite waard? Iemand die dit misschien kan bevestigen?
Comment
Comment