Vroege vogels die postbodes bij u , voor een Niva?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DIV is niet goed bezig!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ladanivabelgium Bekijk Berichtenzat eigenlijk gisteren in de bus. Yep, voor een NivaToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenTip: Nummerplaat aanvragen via verzekering en daar plaat laten leveren.
maar dit is nog altijd geen uitleg waarom via post zoveel langer moet duren bij DIV (post levert alles binnen 24 af in Brussel) !
Comment
-
Men vader heeft een 4tal weken geleden een tweedehands moto gekocht.
Vandaag zag ik de moto staan, en ik zag dat er nog geen nummerplaten opstonden.
Hij heeft het blijkbaar via de makelaar geregeld, die zou via de post de nummerplaten moeten ontvangen.
Ik vermoed dat, als hij gewoon naar het div kantoor geweest was, dat hij ze dan al lang gehad zou hebben?
Maar is dit normaal, reeds 4 weken wachten op nummerplaten via de post, of is de makelaar hier zijn job niet goed aan het doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenMen vader heeft een 4tal weken geleden een tweedehands moto gekocht.
Hij heeft het blijkbaar via de makelaar geregeld, die zou via de post de nummerplaten moeten ontvangen.
Ik vermoed dat, als hij gewoon naar het div kantoor geweest was, dat hij ze dan al lang gehad zou hebben?
Maar is dit normaal, reeds 4 weken wachten op nummerplaten via de post, of is de makelaar hier zijn job niet goed aan het doen?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenMen vader heeft een 4tal weken geleden een tweedehands moto gekocht.
Maar is dit normaal, reeds 4 weken wachten op nummerplaten via de post, of is de makelaar hier zijn job niet goed aan het doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDIV heeft wat achterstand ( wanneer eigenlijk niet ) en je makelaar had je inderdaad misschien doorverwezen naar de dichtsbijzijnde DIV-antenne.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Maandag naar DIV kantoor Gent geweest met de papieren van 2 ingevoerde moto's die niet via de PC kunnen ingeschreven worden. Moeten ook langs de Douane. Aan het loket op de kop 20min verloren en de dag erna lagen de nummerplaten effectief al in de bus!
DIV is echt wel beter bezig dan ooit te voren. Helemaal top!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMaandag naar DIV kantoor Gent geweest met de papieren van 2 ingevoerde moto's die niet via de PC kunnen ingeschreven worden. Moeten ook langs de Douane. Aan het loket op de kop 20min verloren en de dag erna lagen de nummerplaten effectief al in de bus!
DIV is echt wel beter bezig dan ooit te voren. Helemaal top!
Comment
-
We kregen vorige week een mail van DIV om te zeggen dat ze een achterstand hebben van 2 weken, en dit omwille van de invoering van de tractorplaten.
Eerste keer dat ze zoiets laten weten. En dan hoor je dat de ervaringen op het terrein toch weer anders zijn.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWe kregen vorige week een mail van DIV om te zeggen dat ze een achterstand hebben van 2 weken, en dit omwille van de invoering van de tractorplaten.
Eerste keer dat ze zoiets laten weten. En dan hoor je dat de ervaringen op het terrein toch weer anders zijn.
Comment
Comment