Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV is niet goed bezig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DIV is niet goed bezig!

Goede maat van mij probeerde al 2 weken een nr plaat voor zijn motor te krijgen.

U hoeft dit niet te lezen.

Niets zo frustrerend dan moeten wachten op je plaat om op je nieuwe wagen/motor te plaatsen... Ik ben woensdagochtend al om 7u 's morgens in rij gaan staan aan de DIV te Brussel om de lange files voor te zijn. Dag erna had ik dan toch men plaat.
    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Denk eraan, het is een voorrecht een auto/motor in België te mogen inschrijven.

Comment

Daarom dat je er dan ook zo veel voor moet betalen é.

Comment

Het is een echte schande!

Paar huizen verder heeft er ook iemand een nieuwe auto gekocht, die rijdt momenteel gewoon op zijn oude plaat rond.

Comment

Ik heb 5 weken mogen wachten op mijn motonummerplaat !! En dan braaf 30€ dokken voor dat stuk ijzer..
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

Groot artikel!

Comment

Ik had ergens gelezen dat online aanvragen binnen de normale termijn hun nummerplaten hadden.
                Maar wanneer je die in het loket ging halen, dat er idd een paar weken vertraging op kon zitten.

Klopt dat, hebben alle mensen hierboven die vertraging hadden het in het kantoor gaan aanvragen?
                2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Het is een echte schande!

Paar huizen verder heeft er ook iemand een nieuwe auto gekocht, die rijdt momenteel gewoon op zijn oude plaat rond.
                  Dit is heel vreemd, bij inschrijving van een nieuwe wagen moet het normaal binnen de 24 uur geregeld zijn.

Je bent juridisch niet in orde. De inschrijving op je oude plaat maakt immers melding van je vorige wagen, niet van je nieuwe, wat maakt dat je illegaal (onbekende wagen) aan het rondrijden bent.
                  Last edited by ; 15/06/2012, 18:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                    Ik had ergens gelezen dat online aanvragen binnen de normale termijn hun nummerplaten hadden.
                    Maar wanneer je die in het loket ging halen, dat er idd een paar weken vertraging op kon zitten.

Klopt dat, hebben alle mensen hierboven die vertraging hadden het in het kantoor gaan aanvragen?
                    kennis heeft deze week nummerplaten via zijn verzekeringskantoor online aangevraagd en dag nadien al gekregen via de post...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                      Neen. Zoals hierboven geschreven, ik ben naar het kantoor te BXL gegaan, dag erna de plaat geleverd door de post. Enkel als je je papieren OPSTUURT naar de DIV, is er momenteel een 8 weken wachttijd. Ga je zelf naar het kantoor (zoals ik), heb je ze onmiddellijk. Ook online zou het quasi onmiddellijk moeten zijn.

Comment

Het blijft wel een schande, op de verzekering vertelde men dat er iemand al 3 weken aan het wachten was op een plaat voor een caravan. Stel je nu eens voor dat je op vakantie zou moeten vertrekken, maar nog wacht op die plaat die nog weken kan achterblijven...

Comment

Waarom gaan mensen die eigenlijk nog in dat kantoor halen? Mijn verzekering heeft de hele herinschrijving in maart geregeld op een weekje ofzo.

Comment

Nu als men diensten aanlevert dan moet men die wel invullen. Dat al helemaal als overheid!

Comment

Ik heb 6 weken moeten wachten op men O-plaat, te maandag had de post ze eindelijk bij.
                              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Waarom gaan mensen die eigenlijk nog in dat kantoor halen? Mijn verzekering heeft de hele herinschrijving in maart geregeld op een weekje ofzo.
                                Toen was er ook geen achterstand. Met mijn wagen uit de UK kan de verzekering dit sowieso niet online doen. En via post opturen is nu 8weken wachten. Vandaar dat ik zelf ben gegaan om direct men plaat te kunnen hebben.

Comment

het is echt een schandaal

er zijn ergere dingen, maar in een ontwikkeld land dit

Comment

Belgikistan.

Comment

het ergste is dat we ni willen terwijl we kunnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Ewel, deze zelfde transactie van een herinschrijving duurt nu 5 weken daar dit niet online gaat, maar het vorige inschrijvingsbewijs mee met de post opgestuurd wordt... of je gaat zelf naar de DIV gaan waar je in een wachtrij van min 6 uur komt te staan (als je al aan de beurt komt) ni gemakkelijk voor ne werkende mensch om daar even 2 dagen te kamperen.

Comment

Working...
                                        X