Goede maat van mij probeerde al 2 weken een nr plaat voor zijn motor te krijgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DIV is niet goed bezig!
Collapse
X
-
Niets zo frustrerend dan moeten wachten op je plaat om op je nieuwe wagen/motor te plaatsen... Ik ben woensdagochtend al om 7u 's morgens in rij gaan staan aan de DIV te Brussel om de lange files voor te zijn. Dag erna had ik dan toch men plaat.2011 Porsche Boxster S Black Edition
-
Ik had ergens gelezen dat online aanvragen binnen de normale termijn hun nummerplaten hadden.
Maar wanneer je die in het loket ging halen, dat er idd een paar weken vertraging op kon zitten.
Klopt dat, hebben alle mensen hierboven die vertraging hadden het in het kantoor gaan aanvragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenHet is een echte schande!
Paar huizen verder heeft er ook iemand een nieuwe auto gekocht, die rijdt momenteel gewoon op zijn oude plaat rond.
Je bent juridisch niet in orde. De inschrijving op je oude plaat maakt immers melding van je vorige wagen, niet van je nieuwe, wat maakt dat je illegaal (onbekende wagen) aan het rondrijden bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenIk had ergens gelezen dat online aanvragen binnen de normale termijn hun nummerplaten hadden.
Maar wanneer je die in het loket ging halen, dat er idd een paar weken vertraging op kon zitten.
Klopt dat, hebben alle mensen hierboven die vertraging hadden het in het kantoor gaan aanvragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenKlopt dat, hebben alle mensen hierboven die vertraging hadden het in het kantoor gaan aanvragen?2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Het blijft wel een schande, op de verzekering vertelde men dat er iemand al 3 weken aan het wachten was op een plaat voor een caravan. Stel je nu eens voor dat je op vakantie zou moeten vertrekken, maar nog wacht op die plaat die nog weken kan achterblijven...2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Ik heb 6 weken moeten wachten op men O-plaat, te maandag had de post ze eindelijk bij.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWaarom gaan mensen die eigenlijk nog in dat kantoor halen? Mijn verzekering heeft de hele herinschrijving in maart geregeld op een weekje ofzo.2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWaarom gaan mensen die eigenlijk nog in dat kantoor halen? Mijn verzekering heeft de hele herinschrijving in maart geregeld op een weekje ofzo.
Comment
Comment