Ga pinten pakken tot 3 of 4 u 's ochtends in brussel en ga dan met uw slaapzak naar het DIV kantoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DIV is niet goed bezig!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door marconoschese Bekijk BerichtenDag iedereen
Ik ga maandag voor mijn platen van de moto gaan. Nu had ik een vraagje, het is eigenlijk een dilemma.
Ik woon in Oud-Heverlee, dus ofwel ga ik naar Brussel, aankomst rond 6u (25min trein vanuit Leuven) maar loop ik veel kans om niet aan de beurt te komen.
Ofwel (dankzij de reactie van Inbound) ga ik naar Oostende, aankomst rond 7u20. (1u40 trein).
Het probleem is dat ik misschien 1u40 voor niets reis, terwijl ik toch in Brussel had kunnen wachten. Iemand een idee voor 100% zekerheid. De moto staat nu al vier weken in de garage, en ik kan er niet op. ^^
Platen krijg je niet direct mee, dit is al een hele tijd zo. Oostende is sowieso de beste keuze want in Brussel zal je wat meemaken.
Comment
-
Ik ben vorig jaar eens in Brussel geweest: "er zijn nog 200 wachtenden voor u..." Ik had een speciale plaat nodig en heb dan een ander ticket genomen en zo was ik binnen het half uur aan de beurt.
Je moet ook weten dat je in Brussel in een grote wachtzaal samenzit met honderden allochtonen. Niets tegen die mensen maar er zijn leukere manieren om je dag door te brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenJe moet ook weten dat je in Brussel in een grote wachtzaal samenzit met honderden allochtonen. Niets tegen die mensen maar er zijn leukere manieren om je dag door te brengen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenOngelofelijk toch, 2 uur om 14 zaken af te handelen... Incompetentie ten top.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenNiet noodzakelijk 2 uren voor 14 zaken hé Mathiasvf heeft 2 uren staan wachten (tot de deuren openen), aanschuiven, aanvraag afwerken en bericht verzenden naar hier.... nog altijd veel te lang natuurlijk (maar blijkbaar is er toch al wat beterschap).
Maar nog altijd veel te traag. En die 3 van het DIV moesten af en toe nog wa overleggen ook. Och ja, maandag heb ik mijn plaat. Hoera
Comment
-
Nog een voorbeeld van slecht beleid van de DIV. Vandaag een aanmaning in de bus gekregen ivm betaling van de jaarlijkse verkeersbelasting van mijn Taunus, maar nog op naam van mijn moeder .
Die auto staat ondertussen al 2 jaar op mijn naam, en mijn moeder is ook al zolang overleden. En toen stond die nog op O plaat. Die is toen teruggestuurd naar de DIV, en heb toen ook een bewijs van schrapping aangekregen. Dus ze sturen aanmaningen naar personen die overleden zijn en waarbij die nummerplaat ook al geschrapt is. Typisch Belgisch weer zeker...
Zou ik bellen naar de DIV, of het maar gewoon zo laten?
Comment
Comment