Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Men vader heeft een 4tal weken geleden een tweedehands moto gekocht.
Vandaag zag ik de moto staan, en ik zag dat er nog geen nummerplaten opstonden.
Hij heeft het blijkbaar via de makelaar geregeld, die zou via de post de nummerplaten moeten ontvangen.
Ik vermoed dat, als hij gewoon naar het div kantoor geweest was, dat hij ze dan al lang gehad zou hebben?
Maar is dit normaal, reeds 4 weken wachten op nummerplaten via de post, of is de makelaar hier zijn job niet goed aan het doen?
Ik heb ook zo lang op mijn nieuw papier mogen wachten ondanks dat het via de makelaar ging. Gelukkige had ik nog de plaat van mijn vorige motor en heb ik die kunnen gebruiken in afwachting.
Hij heeft het blijkbaar via de makelaar geregeld, die zou via de post de nummerplaten moeten ontvangen.
Ik vermoed dat, als hij gewoon naar het div kantoor geweest was, dat hij ze dan al lang gehad zou hebben?
Maar is dit normaal, reeds 4 weken wachten op nummerplaten via de post, of is de makelaar hier zijn job niet goed aan het doen?
Via de post gaat het traag. Dat weet uw makelaar ook. hij had zelf naar de DIV kunnen gaan of jou die keuze gegeven hebben.
DIV heeft wat achterstand ( wanneer eigenlijk niet ) en je makelaar had je inderdaad misschien doorverwezen naar de dichtsbijzijnde DIV-antenne.
DIV heeft wat achterstand ( wanneer eigenlijk niet ) en je makelaar had je inderdaad misschien doorverwezen naar de dichtsbijzijnde DIV-antenne.
Zijde daar nu weer? Iedereen die naar de DIV gaat of zijn inschrijving via de PC-doet heeft zijn plak de volgende dag! Waar haal jij dat toch altijd uit dat de DIV achterstand heeft??? De laatste maanden zitten die gasten echt wel op schema.
Ik ben van de noorderkempe, naar welk DIV kantoor kan ik het beste gaan? Normaal zou men zeggen Kontich maar mijn verzekeringsagent zei me dat Alken qua verkeer wel meer aan te raden was, zijn de wachttijden (gemiddeld uiteraard) gelijkaardig bij zowel Kontich als Alken?
Maandag naar DIV kantoor Gent geweest met de papieren van 2 ingevoerde moto's die niet via de PC kunnen ingeschreven worden. Moeten ook langs de Douane. Aan het loket op de kop 20min verloren en de dag erna lagen de nummerplaten effectief al in de bus!
DIV is echt wel beter bezig dan ooit te voren. Helemaal top!
Maandag naar DIV kantoor Gent geweest met de papieren van 2 ingevoerde moto's die niet via de PC kunnen ingeschreven worden. Moeten ook langs de Douane. Aan het loket op de kop 20min verloren en de dag erna lagen de nummerplaten effectief al in de bus!
DIV is echt wel beter bezig dan ooit te voren. Helemaal top!
Mag wel eens zeker Vorig jaar voor een motoplak daar al lang voor openen gaan staan en dan waren er nog 10 voor mij. Deze zomer ook eens meer dan 2u staan wachten.
We kregen vorige week een mail van DIV om te zeggen dat ze een achterstand hebben van 2 weken, en dit omwille van de invoering van de tractorplaten.
Eerste keer dat ze zoiets laten weten. En dan hoor je dat de ervaringen op het terrein toch weer anders zijn.
We kregen vorige week een mail van DIV om te zeggen dat ze een achterstand hebben van 2 weken, en dit omwille van de invoering van de tractorplaten.
Eerste keer dat ze zoiets laten weten. En dan hoor je dat de ervaringen op het terrein toch weer anders zijn.
Da's raar. Ik vorige week op één dag een nieuwe nummerplaat.
Comment