Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV is niet goed bezig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vroege vogels die postbodes bij u , voor een Niva?
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• zat eigenlijk gisteren in de bus. Yep, voor een Niva

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ladanivabelgium Bekijk Berichten
        zat eigenlijk gisteren in de bus. Yep, voor een Niva
        Zalige 4x4 , daar rijd je moeilijk mee vast

Comment

• klopt, maar (bijna) vastrijden kàn wel

btw, da's niet m'n oldtimer, de oldtimer is deze (hier nog niet met de O-plaat):

Comment

• Als ik 17 was veel met een niva gereden, de eigenaar had t dak incl. voorruit erafgezaagt en dan maar crossen op t veld

Comment

• Schitterende Niva !

Zeker eens mee naar een meeting komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Tip: Nummerplaat aanvragen via verzekering en daar plaat laten leveren.
                klopt, maar was deze keer niet evident, alles via mail geregeld met verzekering, makelaar doet dit ook in bijberoep, ...

maar dit is nog altijd geen uitleg waarom via post zoveel langer moet duren bij DIV (post levert alles binnen 24 af in Brussel) !

Comment

• via de post komt het gewoon op "een stapeltje" terecht.

Comment

• O-plaat aanvragen kan alleen met de post of rechtstreeks bij de div

Comment

• Men vader heeft een 4tal weken geleden een tweedehands moto gekocht.
                      Vandaag zag ik de moto staan, en ik zag dat er nog geen nummerplaten opstonden.

Hij heeft het blijkbaar via de makelaar geregeld, die zou via de post de nummerplaten moeten ontvangen.
                      Ik vermoed dat, als hij gewoon naar het div kantoor geweest was, dat hij ze dan al lang gehad zou hebben?

Maar is dit normaal, reeds 4 weken wachten op nummerplaten via de post, of is de makelaar hier zijn job niet goed aan het doen?
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik heb ook zo lang op mijn nieuw papier mogen wachten ondanks dat het via de makelaar ging. Gelukkige had ik nog de plaat van mijn vorige motor en heb ik die kunnen gebruiken in afwachting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Men vader heeft een 4tal weken geleden een tweedehands moto gekocht.

Hij heeft het blijkbaar via de makelaar geregeld, die zou via de post de nummerplaten moeten ontvangen.
                          Ik vermoed dat, als hij gewoon naar het div kantoor geweest was, dat hij ze dan al lang gehad zou hebben?

Maar is dit normaal, reeds 4 weken wachten op nummerplaten via de post, of is de makelaar hier zijn job niet goed aan het doen?
                          Via de post gaat het traag. Dat weet uw makelaar ook. hij had zelf naar de DIV kunnen gaan of jou die keuze gegeven hebben.
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                            Men vader heeft een 4tal weken geleden een tweedehands moto gekocht.

DIV heeft wat achterstand ( wanneer eigenlijk niet ) en je makelaar had je inderdaad misschien doorverwezen naar de dichtsbijzijnde DIV-antenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                              DIV heeft wat achterstand ( wanneer eigenlijk niet ) en je makelaar had je inderdaad misschien doorverwezen naar de dichtsbijzijnde DIV-antenne.
                              Zijde daar nu weer? Iedereen die naar de DIV gaat of zijn inschrijving via de PC-doet heeft zijn plak de volgende dag! Waar haal jij dat toch altijd uit dat de DIV achterstand heeft??? De laatste maanden zitten die gasten echt wel op schema.
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ik ben van de noorderkempe, naar welk DIV kantoor kan ik het beste gaan? Normaal zou men zeggen Kontich maar mijn verzekeringsagent zei me dat Alken qua verkeer wel meer aan te raden was, zijn de wachttijden (gemiddeld uiteraard) gelijkaardig bij zowel Kontich als Alken?

Comment

• Maandag naar DIV kantoor Gent geweest met de papieren van 2 ingevoerde moto's die niet via de PC kunnen ingeschreven worden. Moeten ook langs de Douane. Aan het loket op de kop 20min verloren en de dag erna lagen de nummerplaten effectief al in de bus!

DIV is echt wel beter bezig dan ooit te voren. Helemaal top!
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Om 10.00u bij m'n verzekeringsmakelaar. De dag erna was de postbode er al met m'n nieuwe nummerplaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Maandag naar DIV kantoor Gent geweest met de papieren van 2 ingevoerde moto's die niet via de PC kunnen ingeschreven worden. Moeten ook langs de Douane. Aan het loket op de kop 20min verloren en de dag erna lagen de nummerplaten effectief al in de bus!

DIV is echt wel beter bezig dan ooit te voren. Helemaal top!
                                      Mag wel eens zeker Vorig jaar voor een motoplak daar al lang voor openen gaan staan en dan waren er nog 10 voor mij. Deze zomer ook eens meer dan 2u staan wachten.

Comment

• We kregen vorige week een mail van DIV om te zeggen dat ze een achterstand hebben van 2 weken, en dit omwille van de invoering van de tractorplaten.
                                        Eerste keer dat ze zoiets laten weten. En dan hoor je dat de ervaringen op het terrein toch weer anders zijn.
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                          We kregen vorige week een mail van DIV om te zeggen dat ze een achterstand hebben van 2 weken, en dit omwille van de invoering van de tractorplaten.
                                          Eerste keer dat ze zoiets laten weten. En dan hoor je dat de ervaringen op het terrein toch weer anders zijn.
                                          Da's raar. Ik vorige week op één dag een nieuwe nummerplaat.

Comment

Working...
                                          X