Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV is niet goed bezig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij ons heeft de makelaar ook die mail gekregen.
    Kort geschetst: 30/01 doet makelaar aanvraag via pc
    31/01: antwoord. Gezien het om een ingevoerd voertuig gaat moeten de documenten per post opgestuurd worden (wat we die dag ook doen) en melding dat er 2 weken achterstand is
    Webstatus van de DIV zegt dat het dossier op 10/02 pas in behandeling genomen is doch ondertussen geen reactie meer.
    Wanneer ik naar de DIV bel dan krijg ik een dame aan de lijn dewelke mij vriendelijk zegt dat het dossier bij homologatie zit en dat ze er geen zicht op heeft.
    En maar wachten. Punt is wel dat we er volgende week een midweekje mee weg gaan...

Het gaat nochtans om een V60 met COC en niets exotisch.

Comment

• Hoe zou het zitten met aanvragen voor O-plaat? De papieren gaan morgen de bus in, verzekeraar zegt dat er kans is dat het een maand duurt, of zijn ze al wat sneller tegenwoordig?

Comment

• Mijne verzekeraar gaf mij vrijdag het advies om zelf mijn plaat van mijn geimporteerde camionette in Alken aan te gaan vragen. Hij had een klant die al bijna 2 maanden aan t wachten was op platen voor zijn geimporteerd voertuig.
        Dus onze pa is deze morgen voor een klein 2u in alken op ne stoel gaan zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
          Dus onze pa is deze morgen voor een klein 2u in alken op ne stoel gaan zitten.
          Ai, ik dacht dat dat daar vlotter ging tegenwoordig.
          Hoe laat was hij binnen en buiten?

Comment

• Er zijn weer lichte vertragingen bij DIV heb ik gehoord ja, maar 2u wachten is nog schappelijk ivm die horrorverhalen van twee jaar geleden.

Comment

• Ik was er op een half uur buiten met mijn import subaru (NL) Mijn O platen van de porsche heb ik via de verzekering gedaan, dikke maand moeten wachten (augustus 2013)
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                Ai, ik dacht dat dat daar vlotter ging tegenwoordig.
                Hoe laat was hij binnen en buiten?
                9u hierthuis vertrokken zei hem, en iets na 11 terug thuis/

Comment

• Oldtimerplaat is binnen, 4 werkdagen, had het niet zo vlot verwacht!

Comment

• Binnen in Alken om 8h30, buiten om 9h10. Slechts 3 man voor me. Blij dat ik thuis vroeg vertrokken was. Benieuwd wanneer ik m'n plaat binnen krijg. Hoeveel kost dat tegenwoordig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Binnen in Alken om 8h30, buiten om 9h10. Slechts 3 man voor me. Blij dat ik thuis vroeg vertrokken was. Benieuwd wanneer ik m'n plaat binnen krijg. Hoeveel kost dat tegenwoordig?
                      30,00€ te betalen aan de Postbode,en normaal gezien de volgende werkdag heb je ze,althans toch bij mij het geval..niettegnstaande de motivatie en arbeidsvreugde ver te zoeken was in Gent van bepaalde ambetantenaren,zo vroeg ik om deze op te sturen naar mijn verzekeringsmakelaar,antwoord,als ik het niet vergeet ,zelfs haar jongere collega's draaiden met hun ogen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                        30,00€ te betalen aan de Postbode,en normaal gezien de volgende werkdag heb je ze,althans toch bij mij het geval..niettegnstaande de motivatie en arbeidsvreugde ver te zoeken was in Gent van bepaalde ambetantenaren,zo vroeg ik om deze op te sturen naar mijn verzekeringsmakelaar,antwoord,als ik het niet vergeet ,zelfs haar jongere collega's draaiden met hun ogen...
                        Draaiden mss met hun ogen omdat jij het aandurfde een vraag te stellen aan een hardwerkende ambtenaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                          Draaiden mss met hun ogen omdat jij het aandurfde een vraag te stellen aan een hardwerkende ambtenaar.
                          Dat kan ook ja,nuja ik heb ze en dat telt..

Comment

• Beste,

DIV kantoor in Kontich is dat te doen?
                            Of moet je daar extreem vroeg zijn om op een normaal
                            uur buiten te komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                              Beste,

DIV kantoor in Kontich is dat te doen?
                              Of moet je daar extreem vroeg zijn om op een normaal
                              uur buiten te komen?

Dat kan daar soms serieus tegen slagen, kwa volk! Ze zijn daar ook niet van de vriendelijkste
                              2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                              2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                              2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                              2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                              2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• OK, bedankt.
                                Moet daar morgenvroeg zijn, ik zal maar zien
                                dat ik daar goed op tijd ben.

Comment

• Hoe zit het momenteel met de O platen en de wachttijd?
                                  Via webdiv is het formulier nog niet bekend, ik heb gelezen dat dat nooit zichtbaar is voor een oldtimer. Klopt dit?
                                  Week geleden binnen gedaan bij de verzekeraar.
                                  1986 Audi 90 2.2
                                  1990 Audi 90 2.3 USA
                                  1990 Audi coupé 2.3
                                  1991 Audi 90 2.0
                                  2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

• ik ben vrijdagnamiddag langsgegaan bij DIV en maandagmorgen had ik mijn O-plaat hier (was nen ingevoerde oltimer)...

wachttijden voor gewoon opsturen kon paar weken zijn vertelden ze me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve81 Bekijk Berichten
                                      Bij ons heeft de makelaar ook die mail gekregen.
                                      Kort geschetst: 30/01 doet makelaar aanvraag via pc
                                      31/01: antwoord. Gezien het om een ingevoerd voertuig gaat moeten de documenten per post opgestuurd worden (wat we die dag ook doen) en melding dat er 2 weken achterstand is
                                      Webstatus van de DIV zegt dat het dossier op 10/02 pas in behandeling genomen is doch ondertussen geen reactie meer.
                                      Wanneer ik naar de DIV bel dan krijg ik een dame aan de lijn dewelke mij vriendelijk zegt dat het dossier bij homologatie zit en dat ze er geen zicht op heeft.
                                      En maar wachten. Punt is wel dat we er volgende week een midweekje mee weg gaan...

Het gaat nochtans om een V60 met COC en niets exotisch.
                                      das bizar,

Bij ons was dat op een weekje geregeld. Ook een 'duitse' Volvo

Comment

• Voor wie nog bij DIV moet passeren : deze morgen om 10u stond er 3 man voor mij in Alken

Stilte voor de traditionele "storm" in April-Mei-Juni ???

Comment

• Waarschijnlijk
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X