Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV is niet goed bezig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik wil u gerust mijn papieren meegeven, maar die zijn reeds bij DIV zelf per post.
    als er een mogelijkheid was had ik nu al iemand gestuurd...

vandaag gebeld met vraag hoelang wachttijd was. kreeg zeer gemotiveerde man aan telefoon.
    uuuhhhm, ja, een paar weken mijnheer
    - is dat dan 2, 4 of meer weken?
    uuuuhhhm, ja, een paar weken he.

dafuq, zit niets anders op dan wachten zeker...

Het inschrijvingsformulier is gescanned op 16-03-2015

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door schep Bekijk Berichten
      Nee idd voor gewone auto's ook altijd de dag erna de NP

Thx bobo voor de link! Niet goed voor ongeduldige mensen zoals mij, sinds gisteren al 20 x gecheckt.
      Eerst was status: 'Het inschrijvingsformulier is gescanned op 12-03-2015'
      Mijn status: 'De aanvraag is in behandeling bij de douane sinds 16-03-2015'
      Hopelijk zie ik straks: 'Wij brengen uw nummerplaats vandaag nog persoonlijk aan huis met een grote strik rond'
      vlg dat je ziet is : geregistreerd op ... plaat, en dan ben ik beginnen rijden

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        forumlid betaveloce wacht al 3 weken ondertussen... and counting !
        niet overdrijven Tigra, sinds 5 maart nog maar
        Ondertussen staat er wel dat de aanvraag in behandeling is sinds gisteren, dus het zal nu wel bijna in orde gaan komen zeker...?
        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• mijn inschrijving is door verzekering aangetekend verstuurd, kan me niet inbeelden dat het geholpen zou hebben

Comment

• Plaat toegekend! Morgen in de bus.
            Dafuq...!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
              niet overdrijven Tigra, sinds 5 maart nog maar
              Ondertussen staat er wel dat de aanvraag in behandeling is sinds gisteren, dus het zal nu wel bijna in orde gaan komen zeker...?
              je verz heeft ze toch direkt verstuurd ?

Oorspronkelijk geplaatst door Sjokolattesaas Bekijk Berichten
              Plaat toegekend! Morgen in de bus.
              Dafuq...!!
              div doet het goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                je verz heeft ze toch direkt verstuurd ?
                dat zeggen ze toch; mijn groene kaart heb ik in ieder geval daags nadien al gekregen
                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Ik ga altijd naar brussel voor m'n inschrijving. gewoon er zijn tegen dat het open gaat en klaar. Volgende dag heb je u plaat dan.
                  Dus als ge zaagt dat het lang duurt, ligt het gewoon aan uzelf omda ge nie naar brussel wilt :p
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Heb daar geen tijd voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                      dat zeggen ze toch; mijn groene kaart heb ik in ieder geval daags nadien al gekregen
                      Ik krijg altijd direct een groene kaart de dag zelf verzekering op chassis (drie maanden geldig)

Comment

• Idem hier. Heb sinds woensdag een groene kaart maar geen platen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjokolattesaas Bekijk Berichten
                          Idem hier. Heb sinds woensdag een groene kaart maar geen platen
                          inbeslagname kunde dan alvast niet meer voorkrijgen

Comment

• ...toch ni durven

Comment

• Zonet rondgereden. Heerlijk ding, wel wat anders dan de ktm

Comment

• Vanochtend (oei zie nu dat het al vrijdag is), was het vrouwtje op 5min. binnen & buiten op het DIV-kantoor in Kontich.
                                Hopelijk zijn morgen (straks) mijn platen binnen.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De postbode is hier al geweest maar had geen nummerplaat bij. Misschien dat ze die nog apart komen brengen met een autootje.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    De postbode is hier al geweest maar had geen nummerplaat bij. Misschien dat ze die nog apart komen brengen met een autootje.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    Rectificatie,

Nummerplaat hebben ze net gebracht. We kunnen hem bedrijfsklaar gaan brengen.

Comment

• Hier: De aanvraag is in behandeling bij de douane sinds 19-03-2015
                                      Zal pas volgende week zijn dus.
                                      Utopisch: maandag.
                                      Realistisch: dinsdag-woensdag..
                                      aah the waiting...

Comment

• heb men papieren terug gekregen, de verzekering had geen vignet aangebracht.
                                        heb dus maar besloten dat ik volgende week zelf naar DIV ga gaan

is er toevallig nog iemand geweest onlangs op een dag dat de douane er zit? ma/woe/vrij? moet je nog altijd daar 's nachts (5/6u) gaan aanschuiven?
                                        BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

• verz is ni goe bezig

Comment

Working...
                                          X