Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV is niet goed bezig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben recent ook 2 keer naar heist-op-den-berg mogen rijden. Eerste maal voor keuring verkoop, tweede maal omdat ze verkeerde laatste inschrijfdatum op het formulier hadden gezet.
    1976 Porsche 924 (verkocht)
    2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
    2011 Volvo V60 T6 AWD
    2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      verz is ni goe bezig
      Is idd spijtig maar neem ze niets kwalijk, ik maak ook wel eens fouten en heb er voor de rest nog geen problemen mee gehad. Hopelijk geen problemen maandag bij DIV en dan volgend weekend rijden.
      BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Rectificatie,

Nummerplaat hebben ze net gebracht. We kunnen hem bedrijfsklaar gaan brengen.
        enjoy!
        heb zonet mijn Leovince uitlaat eronder gehangen.

Comment

• Deze morgen zelf naar Kontich gegaan, was er rond 6u45 en was nummer 10.

Om kwart na 9 naar loket, alle papieren waren in orde maar er moest nog een nummer op het inschrijvingsbewijs aangepast worden (auto was bij douane aangegeven door vorige eigenaar, maar heeft deze nooit ingeschreven. Dan nieuw formulier gemaakt op nieuwe naam, maar die formulieren moesten dus gekoppeld worden). Dit kon men niet doen in Kontich, enkel in Brussel. Dus gelijk terug auto in en naar DIV in Brussel, daar 2 min binnen en het was in orde. Morgen platen!

Wel spijtig dat ze dat niet eerder konden melden dat ik naar Brussel moest, anders had ik er deze morgen direct naartoe geweest.
          BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door schep Bekijk Berichten
            Deze morgen zelf naar Kontich gegaan, was er rond 6u45 en was nummer 10.

Om kwart na 9 naar loket, alle papieren waren in orde maar er moest nog een nummer op het inschrijvingsbewijs aangepast worden (auto was bij douane aangegeven door vorige eigenaar, maar heeft deze nooit ingeschreven. Dan nieuw formulier gemaakt op nieuwe naam, maar die formulieren moesten dus gekoppeld worden). Dit kon men niet doen in Kontich, enkel in Brussel. Dus gelijk terug auto in en naar DIV in Brussel, daar 2 min binnen en het was in orde. Morgen platen!

Wel spijtig dat ze dat niet eerder konden melden dat ik naar Brussel moest, anders had ik er deze morgen direct naartoe geweest.
            Inderdaad klote zeg. Precies of iedereen daar zomaar tijd voor heeft om wat heen & weer te rijden.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Iemand onlangs nog een oldtimer ingeschreven?
              Wat is de wachttijd op een O plaat momenteel?
              En welke documenten heb ik nodig van mijn dagelijkse voiture om hem met die platen te keuren (voor verkoop)?
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                Iemand onlangs nog een oldtimer ingeschreven?
                Wat is de wachttijd op een O plaat momenteel?
                En welke documenten heb ik nodig van mijn dagelijkse voiture om hem met die platen te keuren (voor verkoop)?
                Ga gewoon naar DIV zelf, heb je dag erna u platen.. Half dagje werk. Maat van me moest 4,5 weken wachten (heeft ze sinds 2weken).
                En u tweede vraag, u inschrijvingsbewijs is voldoende, niet ? mss u keuringsbewijs ook maar niet zeker.
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Thx, zal zelf naar div gaan probleem is dat mijn daily tegen dan weg is (verkocht) en ik geen keuringsbewijs kan voorleggen, kentekenbewijs wel, die houd ik bij.

Comment

• Onlangs nog eens naar de regionale antenne in Oostende geweest. De mentaliteit van die gasten die daar werken is gewoonweg te triestig om waar te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Onlangs nog eens naar de regionale antenne in Oostende geweest. De mentaliteit van die gasten die daar werken is gewoonweg te triestig om waar te zijn...
                      Ben daar paar weken terug ook geweest. Ze waren super vriendelijk! op 10min binnen en buiten.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• T zal aan iemand anders gelegen hebben

Comment

• De laatste keer dat ik in Alken ben geweest viel de stroom uit toen ze aan mijn dossier bezig waren (gelukkig maar voor 5 minuten)

en maar ne man of drie voor mij (was medio maart)

Comment

• Ga ook naar daar gaan, vorige keer (subaru) op 10minuten buiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              Ben daar paar weken terug ook geweest. Ze waren super vriendelijk! op 10min binnen en buiten.
                              Hangt er blijkbaar vooral van af of de douane er zit of niet. Er waren toen een pak mensen die daar vanaf de opening hadden zitten wachten en 's middags nog niet waren geholpen. En wat doen de dames en heren ambtenaren dan? Dan sluiten ze hun boeltje voor één uur en dan moet je terugkeren en hopen dat er dan nog genoeg ambtenaren aanwezig zijn om u tijdig verder te helpen. Ik kan u verzekeren dat er verschillende wachtenden razend waren.

Comment

T zal aan iemand anders gelegen hebben

Doe eens niet zo achterbaks jongen.

Comment

• Ik heb al gehad dat ik in 15 minuten buiten was, geholpen door een super vriendelijk, knap meisje (gene zwaans).
                                  Ik heb ook al gehad dat ik er 3uur heb gezeten en toen het aan mij was de ambtenaar eventjes besloot een koffieklets te houden met mevrouw de ambtenaar naast hem. 15 minuten staan schimmelen tot ze uitgetetterd waren.. Al een geluk dat er een raam tussen zit of khad zen kopke door zijne PC getrokken.
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Als je gewoon gaat op een moment dat de douane er niet is en je bent vriendelijk, dan is dat op een knip gedaan. De laatste keer had ik zelf 3 inschrijvingen bij, wat niet mag. 2 hebben ze onmiddellijk gedaan en de derde 's avonds. No biggie. De ene glimlach is de andere waard.
                                    Maar effectief wel proberen om buiten de douane momenten te gaan. Heb je zelf ook de douane nodig , dan ben je gescheten. Maar quasi steeds kan je wel gaan en geven zij het dan door aan de douane, dan heb je normaal ook nog alles rond binnen de week. Heb je douane nodig en wordt je bediend op moment dat douane er is, dan heb je de volgende dag alles.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Douane is toch enkel bij import of ben ik mis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Doe eens niet zo achterbaks jongen.
                                        Heb ik u vernoemd?

Comment

Douane is toch enkel bij import of ben ik mis?
                                          Jot. Maar nadat je uw papieren hebt afgegeven, mag je in een 2e rij aanschuiven voor de douane ..
                                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Working...
                                          X