Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de anti-quad borden in antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de anti-quad borden in antwerpen

De stad Antwerpen gaat 700 verkeersborden plaatsen om quads van haar grondgebied te weren. Omdat het Vlaams Gewest niet wil meewerken aan het verbod, mogen quads wel nog rondscheuren op gewestwegen als de Leien. ‘Gevolg is dat we aan elke kleine invalsweg en elke zijstraat borden zullen moeten plaatsen’, zegt politiewoordvoerder Fons Bastiaenssens.

nu de rage van quads bijna over is, is men in antwerpen begonnen aan het bannen van de quad

vermits antwerpen gewestwegen en dorpswegen heeft, is het niet mogelijk om zone-borden te plaatsen....we spreken over zo'n 700 borden
    als je de prijs van 1 bord kent, ongeplaatst, is dat een erg dure operatie...temeer de quad zo stil gegaan is als met het lawaai hij arriveerde

maar nu beste apense politiek, mogen groene stadswagentjes als bvb de twizzy niet meer de stad in, want wettelijk is dat een quad

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    http://www.nieuwsblad.be/article/det...20627_00203439

nu de rage van quads bijna over is, is men in antwerpen begonnen aan het bannen van de quad

vermits antwerpen gewestwegen en dorpswegen heeft, is het niet mogelijk om zone-borden te plaatsen....we spreken over zo'n 700 borden
    als je de prijs van 1 bord kent, ongeplaatst, is dat een erg dure operatie...temeer de quad zo stil gegaan is als met het lawaai hij arriveerde

maar nu beste apense politiek, mogen groene stadswagentjes als bvb de twizzy niet meer de stad in, want wettelijk is dat een quad
    De leverancier van de borden weeral gelukkig.
    Wat kost die grap eigenlijk?

Comment

ik weet niet, maar per straat 2 borden

verbod voor quads met blauw onderbord : uitgezonderd vergunninghouders

Comment

Ik dacht dat de prijs van een gewoon standaard verkeersbord tussen de € 250 a € 500 ligt.

dus zoals bobo zegt, 2 borden per keer aan 2 kanten per straat. Das 4 x € 250 in het beste geval. € 1000 per straat. en dat voor 700 straten. dik € 700.000 dus
        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Ik dacht dat de prijs van een gewoon standaard verkeersbord tussen de € 250 a € 500 ligt.

dus zoals bobo zegt, 2 borden per keer aan 2 kanten per straat. Das 4 x € 250 in het beste geval. € 1000 per straat. en dat voor 700 straten. dik € 700.000 dus
          Daar kan al 'n beetje drinkgeld vanaf denk ik zo....

Comment

ik passeerde net renault apen waar de twizy mijn ogen ligt uit te steken op de italielei en heb even opgelet

de garage is niet meer bereikbaar voor quads

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

500e voor zo een rond stuk alu?
              Nu begrijp ik hoe die een helicopter kan kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                500e voor zo een rond stuk alu?
                Nu begrijp ik hoe die een helicopter kan kopen.
                Al die bedrijven die voor de overheid werken rekenen belachelijk hoge prijzen aan, en de overheid betaald dat zonder er ook maar bij na te denken met ons belastinggeld.
                Schandalig.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Al die bedrijven die voor de overheid werken rekenen belachelijk hoge prijzen aan, en de overheid betaald dat zonder er ook maar bij na te denken met ons belastinggeld.
                  Schandalig.
                  Die denken wel na hoor, en weten maar al te goed waar dat geld naartoe gaat en dat anderen goedkoper leveren.

Comment

Godzijdank dat er geen corruptie is in Belgie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Godzijdank dat er geen corruptie is in Belgie.
                      En dat ze ons geld als goede huisvader beheren, geweldig toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Schandalig.
                        Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        Die denken wel na hoor, en weten maar al te goed waar dat geld naartoe gaat en dat anderen goedkoper leveren.

Alléhup, de sossenbrigade is ook weer gearriveerd
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

vandaag enkele telefoontjes gepleegd naar renault : een twizy is géén quad (wel natuurlijk want samen met de brede piaggio mp3 de enige +125cc motoren die je met een b mag én moet besturen)

en naar ministerie van mobiliteit : de twizy is geen quad met motostuur en zadel bestemd voor off-road

blijft toch een enorme uitgave op een slecht moment voor een passeerde rage
                          en brussel en andere steden gaan nog volgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            Alléhup, de sossenbrigade is ook weer gearriveerd
                            Ge moogt me met veel beledigen, maar me een sos noemen gaat er wel ferm over ze.

Comment

zijn ze bezig op de grens kapellen-apen een bord te plaatsen...plaatsingsdienst op nl-platen

Comment

haha, bobo, goeie denkpiste :-) Ik kwam tijdens onze test met de Twizy tot dezelfde conclusie. Een Twizy 80 is ingeschreven onder L7, dezelfde categorie als buggy's. Ik had het ook best grappig gevonden als ze als quad zouden ingeschreven zijn.
                                Die borden zijn er omdat ze geen algemene politieregel konden aanhouden. Die werd teruggefloten, waarna Antwerpen in hun eigen aanvullend verkeersreglement een verbod invoerde en het bord C6 gebruikte.

Ik heb het geheel hier uitgeschreven: http://www.autofans.be/content/renau...kkig-geen-quad
                                (volgens mij ongeveer op hetzelfde moment online gezet als jij je bedenking maakte :-))
                                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

...geconstrueerd voor off-road gebruik : de 2x4 straatquads op slicks, zijn die gemaakt voor off-road gebruik ?

is een mercedes g gemaakt voor off-road, en een duster
                                  nuja, ondertussen weet ik dat een twizy geen prob zal zijn, alleen is't enorm veel belastinggeld voor een marginaal verschijnsel, en kan een bvb harley met open pijpen rustig blijven lawaai maken

en die mogen dat gerust van mij hoor !

Comment

jep, een halfslachtige oplossing, want er zijn genoeg andere dingen waarmee je mensen kan ergeren op de weg, waar ze geen bord voor verzinnen. Reken maar dat één of andere hoge pief in een straat woont waar tot voor kort elk weekend de zoon van zijn buurman met zijn quad doorscheurde.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ...geconstrueerd voor off-road gebruik : de 2x4 straatquads op slicks, zijn die gemaakt voor off-road gebruik ?

is een mercedes g gemaakt voor off-road, en een duster
                                      nuja, ondertussen weet ik dat een twizy geen prob zal zijn, alleen is't enorm veel belastinggeld voor een marginaal verschijnsel, en kan een bvb harley met open pijpen rustig blijven lawaai maken

en die mogen dat gerust van mij hoor !
                                      Die G is een beetje een slecht voorbeeld, want die is echt gemaakt voor offroad. Maar voor de rest heb je bijna gelijk, alleen die harley's mogen gerust wat stiller van mij.

Comment

Working...
                                      X