en als je de foto goed ziet, kan je eigenlijk maar op 1 plaats wettelijk gaan staan en dat is op de rijbaan net voor dat kastje van de kabeldistributie. Op alle andere plaatsten op dat 'pleintje' hinder je verkeer dat van hun oprit komt gereden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Parkeerplaats ja of nee?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk BerichtenMaar hoe zou je zelf zijn als er elke dag iemand voor uwen voortuin geparkeerd staat .. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenals voetganger moet je ook een bepaalde volgorde respecteren ivm waar je moet gaan: geen voetpad, dan op de verhoogde berm, dan op de verlaagde berm, dan op het fietspad of parkeerstrook en zo verder tot je op de rijweg moogt gaan en dan ook aan die kant waar het verkeer je tegemoet komt tenzij dit een enkelrichtingsstraat is natuurlijk.
Comment
-
als iedereen de verkeerswetgeving al voor 50% zou toepassen zouden er heel wat frustraties tov andere weggebruikers wegvallen
maar het is zoals ge zegt: vaak zit men te kakken op de chauffeurs terwijl men zelf de één overtreding na de andere begaat.
Comment
-
Die hoop compost en die paar afzichtelijke kerstbomen aan de overkant van de straat zullen ook wel serieus op de zenuwen werken van dat individu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk BerichtenMaar hoe zou je zelf zijn als er elke dag iemand voor uwen voortuin geparkeerd staat .. ?
Comment
-
hier is dat constant zo. stoort me niet, zolang ik maar van de oprit raak.
dat stukske is bij ons onze eigendom, maar wordt anders toch niet gebruikt dus kan er evengoed iemand staan
moet wel zeggen dat ik zelf nooit zo parkeer voor iemand zijn voortuin. weet niet waarom maar ik doe dat gewoon nooit...
Comment
-
Eigenlijk een mooi voorbeeld van hoe mensen niks meer kunnen verdragen van elkaar...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Kennis van mij woont ook in zo'n wijk. en hij werd een keer opgehaald een kameraad van hem en die had zich even geparkeerd op hetzelfde vak zoals de TS. De overbuur kon daar niet mee overweg en ipv te vragen om even zijn auto te verzetten komt hij met zijn sleutel naar buiten en zet een kras van een meter of 2 op die gast zijn auto en gaat gewoon trg naar binnen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenEigenlijk een mooi voorbeeld van hoe mensen niks meer kunnen verdragen van elkaar...
Voor ons huis is ook zo'n 2 meter, dat is van ons stuk grond maar in de akte staat dat 2 meter altijd mag gebruikt worden voor werken van openbaar nut. Ik mag het echter wel proper houden. Daarom is dat echter nog geen parkeerruimte voor anderen. Zelf doe ik dat ook niet zo snel, gaan parkeren voor andermans goed tenzij op de openbare weg (= rijbaan).
Ik zie van die zaken vaak genoeg, dan hebben ze 20 meter oprit, maar iedereen gaat toch maar op straat staan of eender waar, want ja, elke keer die auto's verzetten, nou moe.
Comment
-
Hier in de nabije straten is ongeveer overal hetzelfde fenomeen. Opritten van een dikke villa's en een duidelijke afscheiding tussen privégazon en grasberm (die meestal mee mooi ingezaaid is en onderhouden wordt door de tuinaannemer). Waag je als onbekende daar je wagen op te parkeren dan heb je in het beste geval een briefje onder je ruitenwisser met de vraag om daar niet meer te parkeren, ofwel takelen ze je wagen weg (politie komt snel als die rijke industriëlen bellen), ofwel heb je één of meerdere platte banden, ofwel liggen je zijspiegels naast je wagen, ofwel heb je een kras lange heel de zijkant. En probeer dan daar maar iets tegen te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenHier in de nabije straten is ongeveer overal hetzelfde fenomeen. Opritten van een dikke villa's en een duidelijke afscheiding tussen privégazon en grasberm (die meestal mee mooi ingezaaid is en onderhouden wordt door de tuinaannemer). Waag je als onbekende daar je wagen op te parkeren dan heb je in het beste geval een briefje onder je ruitenwisser met de vraag om daar niet meer te parkeren, ofwel takelen ze je wagen weg (politie komt snel als die rijke industriëlen bellen), ofwel heb je één of meerdere platte banden, ofwel liggen je zijspiegels naast je wagen, ofwel heb je een kras lange heel de zijkant. En probeer dan daar maar iets tegen te doen.
En even nuanceren mag ook wel, als die mensen dat stukje mooi onderhouden (wat verplicht is) door er iets te zaaien of dergelijke, dan is het begrijpelijk dat ze zich ergeren aan iemand die er zijn auto in zet.
Comment
-
Wie heeft gezegd dat er in mijn wagen een kras is getrokken? En nu ja fantastische verhalen? Ik heb wel wat meer levenservaring en vooral veel meer vrije tijd dan jonge gasten die nog steeds denken in het middelpunt van de belangstelling te staan En ik ga akkoord dat die mensen wagens geparkeerd voor hun woning daar weg willen. En marginale achterbuurt? Dat zullen ze hier graag horen. Ik denk niet dat jij ook maar ooit nog maar de centen zult hebben om nog maar een stukje bouwgrond hier te kunnen kopen. Hier aan het meerdomein en zijstraten van Keerbergen is een BMW 3/5 of mercedes C/E/ML een doodgewone wagen zoals elders een golfke. Dagelijks zie je hier wel een ferrari of ander exclusief ding rijden. Porsches geven ze hier precies bij de bakker bij een brood weg. Dus marginaal? Maar vergeven als het de woorden van een jonge puber zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKennis van mij woont ook in zo'n wijk. en hij werd een keer opgehaald een kameraad van hem en die had zich even geparkeerd op hetzelfde vak zoals de TS. De overbuur kon daar niet mee overweg en ipv te vragen om even zijn auto te verzetten komt hij met zijn sleutel naar buiten en zet een kras van een meter of 2 op die gast zijn auto en gaat gewoon trg naar binnen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenWie heeft gezegd dat er in mijn wagen een kras is getrokken? En nu ja fantastische verhalen? Ik heb wel wat meer levenservaring en vooral veel meer vrije tijd dan jonge gasten die nog steeds denken in het middelpunt van de belangstelling te staan En ik ga akkoord dat die mensen wagens geparkeerd voor hun woning daar weg willen. En marginale achterbuurt? Dat zullen ze hier graag horen. Ik denk niet dat jij ook maar ooit nog maar de centen zult hebben om nog maar een stukje bouwgrond hier te kunnen kopen. Hier aan het meerdomein en zijstraten van Keerbergen is een BMW 3/5 of mercedes C/E/ML een doodgewone wagen zoals elders een golfke. Dagelijks zie je hier wel een ferrari of ander exclusief ding rijden. Porsches geven ze hier precies bij de bakker bij een brood weg. Dus marginaal? Maar vergeven als het de woorden van een jonge puber zijnOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Lol, de bouwgrond in keerbergen staat maar even duur of zelfs iets goedkoper dan in andere delen van vlaanderen
http://www.immoweb.be/nl/buy.Results...&xadkey=000003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer1 Bekijk BerichtenLol, de bouwgrond in keerbergen staat maar even duur of zelfs iets goedkoper dan in andere delen van vlaanderen
http://www.immoweb.be/nl/buy.Results...&xadkey=000003
Comment
Comment