Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeerplaats ja of nee?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
    Wie heeft gezegd dat er in mijn wagen een kras is getrokken? En nu ja fantastische verhalen? Ik heb wel wat meer levenservaring en vooral veel meer vrije tijd dan jonge gasten die nog steeds denken in het middelpunt van de belangstelling te staan En ik ga akkoord dat die mensen wagens geparkeerd voor hun woning daar weg willen. En marginale achterbuurt? Dat zullen ze hier graag horen. Ik denk niet dat jij ook maar ooit nog maar de centen zult hebben om nog maar een stukje bouwgrond hier te kunnen kopen. Hier aan het meerdomein en zijstraten van Keerbergen is een BMW 3/5 of mercedes C/E/ML een doodgewone wagen zoals elders een golfke. Dagelijks zie je hier wel een ferrari of ander exclusief ding rijden. Porsches geven ze hier precies bij de bakker bij een brood weg. Dus marginaal? Maar vergeven als het de woorden van een jonge puber zijn
    Marginaal was misschien het foute woord, hoewel andermans gerief beschadigen nog steeds marginaal is. Gefrustreerd, dat past beter. En die "jonge puber" mag je ook achterwege laten, ik heb in verschillende topics al meer puberaal gedrag van u gelezen, dan van mezelf of leeftijdsgenoten.

Comment

Working...
    X