Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag Keuring voor verkoop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraag Keuring voor verkoop

Begin augustus heb ik een Civic aangekocht met keuring voor verkoop. Door omstandigheden heb ik deze te koop gezet maar inmiddels zijn we 2 maand verder dus de keuring voor verkoop vervalt bijna.

Hij werd gekeurd op 1 augustus, dus zou de keuring vervallen op 1 oktober? Maar kan ik hem dan eigenlijk daarna nog inschrijven zonder te herkeuren? Nergens op het keuringpapier staat een datum, behalve wanneer de keuring vervalt (augustus 2013).

Heb namelijk geen zin om met Z-platen te sukkelen. Zou hem dan willen inschrijven op bestaande nummerplaten.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Welk stuk van "twee maanden geldig" begrijp je niet?

Natuurlijk moet je hem opnieuw keuren daarna, dus ik zou hem maar rap gaan inschrijven (vandaag of ten laatste maandag)

Comment

Pfff

Hetgeen ik niet snap is dat er nergens staat dat dat maar 2 maand geldig is. Of ik heb erover gelezen? Als ik nu kan aantonen met de verkoopsovereenkomst dat ik de eigenaar ben en dat hij intussen niet door iemand anders gebruikt is?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Op uw roos inschrijvingsformulier "aanvraag tot inschrijving van een voertuig" staat toch een datum?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Op uw roos inschrijvingsformulier "aanvraag tot inschrijving van een voertuig" staat toch een datum?!
          Idd, de datum dat hij gekeurd werd. Snap.

Laatste poging
          Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

En draai dat blad nu eens om: wat staat er op de achterkant?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              En draai dat blad nu eens om: wat staat er op de achterkant?
              Crap.

En een kalf van 2dehands heeft m'n zoekertje terug verwijderd omdat het er al 2 keer opstaat (had naar ander zoekertje verwijst voor meer foto's). En dan stuurt hij mij 2 keer dezelfde mail. Terwijl er zoveel dubbele/3/4dubbele zoekertjes staan.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Na wat zoeken een interessant linkje gevonden:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                  Na wat zoeken een interessant linkje gevonden:
                  http://wegcode.be/forum/showthread.p...ands-schouwing
                  Kut! Hij is nu ingeschreven. Oh well, dan wordt dit m'n winterkar he.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ja jong, ik kan ook niet alles weten hé weeral iets bijgeleerd!

Altijd die speciallekes in de wetgeving van dit land... .

Comment

Echt he. Nuja idd zoals je zegt, weer iets bijgeleerd.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Al vraag ik mij wel af of jij dat had kunnen verlengen, aangezien de auto nooit op uw naam gestaan heeft? Bovenstaande voorbeeld was de situatie nog een klein beetje anders. Jij wou iets verder verkopen dat reeds gekeurd was voor verkoop.

Comment

gaat volgens mij ook enkel als de eigenaar van de wagen op het roze formulier vermeld staat (om zwarthandel tegen te gaan zoals in dit geval)

Comment

Altijd wachten tot een auto verkocht is met een voorschot eer je naar de keuring voor verkoop gaat.

Comment

Ik had hem gekocht met keuring he. Maar omdat ik hem nog niet ingeschreven had, kon ik hem dus doorverkopen zonder dat ik er nog eens mee naar de keuring moest gaan.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Ik had hem gekocht met keuring he. Maar omdat ik hem nog niet ingeschreven had, kon ik hem dus doorverkopen zonder dat ik er nog eens mee naar de keuring moest gaan.
                                Dat wel.

Maar dat met twee maanden verlengen (volgens mij) niet.

Comment

Working...
                                X