ik ga er van uit dat het wel weer in de krant/het nieuws zal komen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe trajectcontrole op de E40/E17
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jopi Bekijk BerichtenOK, bedankt!
Is in de richting van Kortrijk.
De andere kant was toen nog niet geplaatstden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa, in het laatste regeltje van het Standaard-artikel staat iets dat mij zeer gelukkig maakt voor de toekomst, hopelijk gaat het door...Andere trajecten die later voor trajectcontrole in aanmerking komen, zijn onder andere: E40 Zwijnaarde-Aalter, R1 Antwerpen-Kennedytunnel en E40 Sterrebeek-Bertem.
goed bezig, van jou had ik toch iets anders verwacht hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten??
goed bezig, van jou had ik toch iets anders verwacht hoor!
Nota1: E40 Zwijnaarde - Aalter hoeft voor mij niet hoor, zie daar echt het nut niet van in.
Nota2: Om minder op de Antwerpse ring te moeten stilstaan hebben we zelf al voor een gedeeltelijke oplossing gezorgd enkele maanden terug, we hebben ons met de zaak en privé gewoon centraler in België gevestigd. Dit heeft ons al vele extra vrije uren opgeleverd.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenhangt er, dacht ik, ondertussen wel.
Hangt er nog niet.
Greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk zou niet weten waarom. Sta jij dan graag elke dag in de file op de Antwerpse ring? Hopelijk zal er hierdoor een betere doorstroming komen en zal de wave-bewegingen sterk verminderen. Zonder controle hierop blijkt het toch niet te lukken bij vele chauffeurs.
Nota1: E40 Zwijnaarde - Aalter hoeft voor mij niet hoor, zie daar echt het nut niet van in.
Nota2: Om minder op de Antwerpse ring te moeten stilstaan hebben we zelf al voor een gedeeltelijke oplossing gezorgd enkele maanden terug, we hebben ons met de zaak en privé gewoon centraler in België gevestigd. Dit heeft ons al vele extra vrije uren opgeleverd.
er zijn gewoon teveel auto's op hetzelfde moment op dezelfde plaats.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenheel veel gaat dat niet doen hoor op de ring.
er zijn gewoon teveel auto's op hetzelfde moment op dezelfde plaats.
-a) chauffeur nr1 kan niet invoegen (letterlijk & figuurlijk), hierdoor houdt hij het achteropkomend verkeer tegen.
-b) achteropkomend chauffeur nr2 past zijn snelheid niet aan, veranderd wat van rijstroken (eventueel langs rechts, want dat kan daar perfect) liefst nog met voorrangsnegatie.
-c) chauffeur nr3 die "lak" heeft aan al die toestanden en indicatiesnelheden, rijdt maar wat graag sneller dan zijn rond hem vertoevende lotgenoten, gevolg in het beste senario, gigantische wavebewegingen, in het andere geval, schroot met alle gevolgen vandien.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Dus jij denkt dat trajectcontrole weefbewegingen gaat doen verdwijnen? Hoe dan? Mensen moeten plots niet meer een afrit nemen?
En wat gaat je excuus zijn als na 6 maanden van trajectcontrole er geen verbetering in de file is? Ze rijden allemaal toch nog te hard? Het zijn de buitenlanders?
Comment
-
Die dingen zijn gewoon een extra reden om over de pechstrook te vlammen. punt.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDus jij denkt dat trajectcontrole weefbewegingen gaat doen verdwijnen? Hoe dan? Mensen moeten plots niet meer een afrit nemen?
En wat gaat je excuus zijn als na 6 maanden van trajectcontrole er geen verbetering in de file is? Ze rijden allemaal toch nog te hard? Het zijn de buitenlanders?
Denk niet dat ZE allemaal nog te hard zullen rijden, jou voobeeld in gedachte op de A2 spreekt voorzich, dus het kan wel...
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenDie dingen zijn gewoon een extra reden om over de pechstrook te vlammen. punt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls iedereen even hard rijdt, wordt het moeilijker om van rijvak te wisselen... Of je moet vertragen...
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenWordt dus nog moeilijker om nabij een afrit tussen het treintje truckers te raken (die natuurlijk nooit afstand houden).
Comment
-
Ik ben niet voor de traject controle maar al die "problemen" die hier gesuggereerd worden heb ik nog niet meegemaakt in Gentbrugge.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenJe hoeft niet van vak te wisselen, want iedereen rijdt even snel.
Dat doen we voor de kick.
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk ben niet voor de traject controle maar al die "problemen" die hier gesuggereerd worden heb ik nog niet meegemaakt in Gentbrugge.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenHoeveel keer kun je dan zo gemiddeld kicken op een dag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenHoeveel keer kun je dan zo gemiddeld kicken op een dag?
Daar is ook geen afrit.
Daar waar de controle stopt heb je dan de splitsing richting Gent / Kortrijk en Oostende.
Redenen genoeg om dikwijls van vak te moeten wisselen.
Vroeger reed iedereen daar veel rapper, zagen ze te laat welk vak ze moesten nemen met overal remlichten en gevaarlijke wissels als gevolg.
Nu is dat probleem van de baan.
En nogmaals ik ben er ook niet voor maar op deze plaats vind ik het er alleen maar beter geworden.
Ik moet wel toegeven dat ik ook enkele maanden gefrustreerd ben geweest.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment