Mededeling

Collapse
No announcement yet.

‘Rekeningrijden maakt woon-werkverkeer onbetaalbaar'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    mja, neem je map en ga eens 400meter verder, ik zie.... lichten !!!:

dan draai je naar links, nog geen 50meter verder nog eens lichten. en dan heb je het station.

uwe foto zijn die lichten waar ik dus 3min voor sta. daar heb ik al mensen zien uitstappen en op de oversteekknop aan het zebrapad weten drukken
    je moet geen 400m verder rijden hé,juist voor de andere lichten naar links,en dan via de achterkant van het vti rijden,dan passeer langs de brandweer,1min later ben je aan het station
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      in de privé wel, in het leger niet. voordeel is werkzekerheid, een gegarandeerd pensioen op 56, en ge werkt u niet moe . de reistijden zijn vermoeiender
      .

mja, besparing in het leger. door kazernes te sluiten besparen ze veel...
      hun gedacht was: als die oude militairen zo ver moeten gaan, gaan ze vertrekken.
      resultaat is: die ouderen hebben nog een jaar of 5-10 te gaan en bijten door, de jeugd ziet dat niet zitten voor de komende 30jaar en tekent af. (daar ging het plan om ouderen buiten te krijgen en jongeren aan te nemen).

volgende logische stap: ze gaan de nieuwelingen een contract van 8jaar geven en dan buiten... binnen 20jaar hedde dus ne helehoop oude zakken (mijn generatie) en geen jonge 30'ers meer.

vertrek thuis en op de weg van vichte naar waregem de eerste lichten.
      dan rijd ik naar waregem en komende op de kruising van de expres weg, de volgende lichten (altijd rood en voor 3min).
      ik rijd dan door tot de ring van waregem en heb WEER lichten (ook altijd rood, wel wa sneller). ik draait de ring op en heb na 50meter... WEER rode lichten. da zijn er dan vier voor een ritje van 5km.
      savonds is het zo druk dat ik met de fiets op 13min thuis geraak, en met de auto het niet haal binnen de 25min...

hebben ze ook overal al gezegd (sint truiden verplicht, peutie wou ik niet, bevekom ook niet). ik ben 35jaar, heb 10jaar in de burgerij als field engineer gewerkt (=vrijheid), ben getrouwd, heb een kleine dochter, een garage vol oldtimers die af moeten en een huis vol verbouwingen. ik blijft echt NIET de hele week binnen. ik leef niet voor men werk.
      tot nu toe ben ik zowat de enigste goed gemotiveerde gast van de sectie (ben nog maar 4de jaar militair), maar lang zal zoiets niet blijven duren

ON TOPIC: dat rekeningrijden zal voor VEEEEL van mijn collegas ook een streep door de rekening worden. een militair doet gemiddeld 80km/dag. ze zetten die basissen dan ook altijd op uithoeken (elsenborn, bevekom, leopoldsburg, koksijde, ieper, aarlon...)
      En centraal: Brussel EVERE!!

Comment

Working...
      X