Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen krijgt slimme verkeerslichten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zijn ze er weer. Ze zouden beter eens gaan shoppen in Nederland. Daar duurt dat allemaal niet zo lang om een stad of wegen te voorzien van slimme verkeerslichten.
    En nu ontwikkelen terwijl half Antwerpen de komende jaren een bouwwerf gaat worden. Zie het al zo voor me in 2021, oeps, met die nieuwe kruispunten hebben we geen rekening gehouden mijnheer...

Send from somewhere, used Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Overheidsefficiëntie.

Comment

ze hebben 1 excuus de noorderkant moet worden heraangelegd en het ware dom en duur geweest het op het diene oude brol toe te passen

tis maar te hopen dat ze slagen

Comment

in Nederland hebben ze al 20 jaar slimme verkeerslichten én heb daar ook gemerkt dat met die 's avonds op oranje pinklichten zetten waar mogelijk, hier in Belgie kom je 's nachts aan een licht en wordt het rood voor NIEMAND die oversteekt...
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            in Nederland hebben ze al 20 jaar slimme verkeerslichten én heb daar ook gemerkt dat met die 's avonds op oranje pinklichten zetten waar mogelijk, hier in Belgie kom je 's nachts aan een licht en wordt het rood voor NIEMAND die oversteekt...

klopt, hier in de buurt ook zo een kruispunt, waar vorige jaar lichten werden gezet
            voordeel : nu is het veiliger
            nadeel : iedereen moet veel langer wachten, in de spits langer file duidelijk zichtbaar, 's nachts, in weekend, ... moet iedereen wachten ook al is er geen kruisend verkeer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              in Nederland hebben ze al 20 jaar slimme verkeerslichten
              Heb voor het werk enkele maanden in het noorden van Nederland mogen vertoeven, bij terugkeer naar België was dat het grootste aanpassingspunt.

ONVOORSTELBAAR hoeveel tijd je in België verliest voor rode verkeerslichten terwijl het zoveel efficiënter kan. In Nederland is dat zoveel beter geregeld allemaal.

Weet nog dat ik de eerste keer terug in België voor een rood licht stond, het was groen voor de kruisende lichten, kwam niemand aan. Het gaat op oranje voor de kruisende richting, zie je in de verte al dat verkeer optrekken als zot van de voorgaande lichten. Uiteindelijk krijg ik groen, ik vertrek, zie je al dat verkeer weer tot stilstand komen. En in mijn richting zie ik het volgend licht al op oranje gaan voor mij.

Totale waanzin...
              Mijn Skoda

Comment

ni normaal, word je echt boos van

Comment

En doe daar nog zone 30 en 50 bij het meeste van de tijd. Dus dan kom je op een stuk van 70 of een snelweg van 120 (of vaak al 100) en dan zie je de walmen uit de uitlaat komen omdat men eens eindelijk wat gas kan geven.
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

nog steeds nix

Comment

Antwerpen krijgt slimme verkeerslichten...mijn eerste gedacht als ik dit las was 'oei Bart De Wever krijgt concurrentie'

Comment

De nieuwe Noorderlaan is meestal toch een verademing. Als nu ook nog eens iedereen zou rijden wat ze mogen rijden zou het perfect zijn.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

vanochtend 0640 naar keuring op een vrije - niet slimme - noorderlaan gereden - terugweg 0730 zelfde verhaal

Comment

Dat bestond 40 j terug al in Dortmund, reed je 60 vanaf 1° licht dan geraakte je door min 15 groene lichten.
                            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
                            X