Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geflitst maar PV vermeld een verkeerde rijrchting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geflitst maar PV vermeld een verkeerde rijrchting

Ik ben onlangs geflitst en ik reed inderdaad op dat moment op die plaats, maar in de PV spreken ze over de andere rijrichting dan die waarin ik reed. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
    Last edited by ; 23/11/2012, 20:55.

Kan je dat niet op de foto zien dan?

Comment

Ik heb ooit een pv gekregen voor een snelheidsovertreding en
      omdat ik op het vermelde tijdstip niet op deze plaats was heb ik bezwaar aangetekend.
      Enkele weken later is de lokale politie mij een foto komen tonen met een ander tijdstip erop vermeld. (was toen wel op deze plaats gepasseerd ) Het bijbehorende pv was ook mee.

Comment

Hadden ze dan een 'nieuw' pv gemaakt om hun eerdere 'flater' recht te zetten? Of gewoon het eerste 'aangepast'?

Comment

Je gaat een corrigerend pv krijgen. Mijn vrouw heeft dat ook ooit eens voor gehad

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
          BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
          Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik ben een keer in mijn leven geflitst (ja ja ) en de datum van vaststelling was een dag voor de datum van foto. Een typefout dus.
            Ik heb via het antwoordformulier gevraagd hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben en gewezen op een mogelijke procedurefout (iets vaststellen voor het gebeurt?) Nooit meer iets van gehoord.

Comment

Working...
            X