Vandaag (4 jan 2013) om 17:30 heeft er een licht grijze Mercedes ML de achterdeur van onze wagen afgereden terwijl ik mijn zoon uit de auto aan het halen was.
Ik had nog gewacht tot er geen autos afkwamen alvorens zijn deur open te doen. Toen ik zijn riempjes aan het losmaken was hoorde ik weer een auto afkomen, ik keek en zag dat hij nogal dicht zat maar natuurlijk ging ik er vanuit dat hij mij ook had gezien. Helaas, het volgende wat ik hoorde was mijn deur die eraan ging.
WEER EEN LES GELEERD: NOOIT VERTROUWEN HEBBEN IN EEN ANDERE BESTUURDER !!
Natuurlijk vond de bestuurder het niet nodig om te stoppen!
Ik mag er niet aan denken als het 5sec later was en ik mijn zoon vast had of als hij 10cm dichter had gereden.
Het was trouwens in Merelbeke op de Hundelgemse Steenweg, tegenover de Standaard Boekhandel en de bestuurder is weg gereden richting Zwijnaarde.
Sorry maar ik moest dit even kwijt...
IMG_3289 (Medium).JPG
IMG_3285 (Medium).JPG
Ik had nog gewacht tot er geen autos afkwamen alvorens zijn deur open te doen. Toen ik zijn riempjes aan het losmaken was hoorde ik weer een auto afkomen, ik keek en zag dat hij nogal dicht zat maar natuurlijk ging ik er vanuit dat hij mij ook had gezien. Helaas, het volgende wat ik hoorde was mijn deur die eraan ging.
WEER EEN LES GELEERD: NOOIT VERTROUWEN HEBBEN IN EEN ANDERE BESTUURDER !!
Natuurlijk vond de bestuurder het niet nodig om te stoppen!
Ik mag er niet aan denken als het 5sec later was en ik mijn zoon vast had of als hij 10cm dichter had gereden.
Het was trouwens in Merelbeke op de Hundelgemse Steenweg, tegenover de Standaard Boekhandel en de bestuurder is weg gereden richting Zwijnaarde.
Sorry maar ik moest dit even kwijt...
IMG_3289 (Medium).JPG
IMG_3285 (Medium).JPG
Comment