Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vluchtmisdrijf Merelbeke van een Mercedes ML (RP.160)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vluchtmisdrijf Merelbeke van een Mercedes ML (RP.160)

Vandaag (4 jan 2013) om 17:30 heeft er een licht grijze Mercedes ML de achterdeur van onze wagen afgereden terwijl ik mijn zoon uit de auto aan het halen was.
    Ik had nog gewacht tot er geen autos afkwamen alvorens zijn deur open te doen. Toen ik zijn riempjes aan het losmaken was hoorde ik weer een auto afkomen, ik keek en zag dat hij nogal dicht zat maar natuurlijk ging ik er vanuit dat hij mij ook had gezien. Helaas, het volgende wat ik hoorde was mijn deur die eraan ging.
    WEER EEN LES GELEERD: NOOIT VERTROUWEN HEBBEN IN EEN ANDERE BESTUURDER !!

Natuurlijk vond de bestuurder het niet nodig om te stoppen!
    Ik mag er niet aan denken als het 5sec later was en ik mijn zoon vast had of als hij 10cm dichter had gereden.

Het was trouwens in Merelbeke op de Hundelgemse Steenweg, tegenover de Standaard Boekhandel en de bestuurder is weg gereden richting Zwijnaarde.

Sorry maar ik moest dit even kwijt...

IMG_3289 (Medium).JPG
    IMG_3285 (Medium).JPG
    Bijgevoegde Bestanden

Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
    de achterdeur van onze wagen afgereden
    Uw deur hangt er toch nog aan...?
    Of verstaan we iets anders onder afgereden?

Comment

De deur hangt er idd nog aan. Ik heb ze met veel moeite terug toe gekregen zodat ik tenminste nog kan rijden.
      Ze gaat nu wel meer dan 90° open...

Comment

Je hebt toch aangifte gedaan en hopelijk (een deel van ) de nummerplaat ?

Ik hoop voor jou dat dit in orde komt zonder dat ze er een probleem van gaan maken oid (ze zouden nog kunnen zeggen dat jij de deur opende toen de auto net voorbij reed , maar dan had ie wel gestopt vermoed ik)

Comment

echt straf wat voor mensen er rondrijden. daar stopt ge nu toch
          toevallig geen dashcam steken zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
            Je hebt toch aangifte gedaan en hopelijk (een deel van ) de nummerplaat ?

Ik hoop voor jou dat dit in orde komt zonder dat ze er een probleem van gaan maken oid (ze zouden nog kunnen zeggen dat jij de deur opende toen de auto net voorbij reed , maar dan had ie wel gestopt vermoed ik)
            Zelfs indien dit zo was, pleegt de ander nog steeds vluchtmisdrijf.

Comment

Zal de MLekes wat in het oog houden in de buurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Zelfs indien dit zo was, pleegt de ander nog steeds vluchtmisdrijf.
                Ik kan echt niet volgen :
                stel :
                jij rijd op het ogenblik van dit "gebeuren" net voorbij de auto van de TS , "BAF" , dan stop je toch gewoon om al eens te gaan kijken hoe het is met
                (sorry voor de volgorde , c moet natuurlijk a zijn )
                a je auto
                b de andere auto
                c de persoon die je mogelijk geraakt zou hebben
                d of er getuigen zijn die dit gezien hebben
                e andere .....

Als het effectief is dat de deur pas openging bij het "voorbijrijden" dan is er toch geen probleem en stop je toch om papieren in te vullen ?

Indien niet (wat ik hier vermoed) dan heb je ofwel een inschattingsfout gemaakt en weet je toch dat je in fout bent en dan doe je misschien wat de persoon in kwestie (in dit geval dus) doet : wegrijden ....

En normaal zou toch iedere bestuurder toch stoppen om papieren in te vullen ??? Dat er achteraf dan nogal eens wordt gelogen over de juiste omstandigheden kan je al raden...niemand betaalt graag .

Het feit alleen al dat de Merc wegreed maakt deze al schuldig omdat je niet kan zeggen dat je dit niet hebt gevoeld oid. Bij aangifte zal de TS volgens mij vermoedelijk in z'n gelijk gesteld worden. (als ie het tenminste al heeft aangegeven aan de (lokale) politie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                  echt straf wat voor mensen er rondrijden. daar stopt ge nu toch
                  Er zijn zelfs mensen die niet stoppen als ze een ander dood rijden.

Comment

Ter verduidelijking: In de topic titel staat de nummerplaat van de dader.

Ik heb onmiddellijk naar de politie gebeld om vluchtmisdrijf te melden. Ze konden mij onmiddellijk vertellen dat de nummerplaat idd op een ML staat ingeschreven en de wagen is dus onmiddellijk geseind. De bestuurder mag vandaag nog een bezoekje van de lokale politie verwachten.

Volgens de politie kwam de dader waarschijnlijk van een nieuwjaarsreceptie en was dat de reden dat hij niet wou stoppen...

Gelukkig is er enkel materiele schade maar ik kan u verzekeren dat het verschieten is als er zo een auto rakelijks achter u passeert met het bijhorend lawaai van mijn deur...

Comment

Kan ik geloven...

Hij zal wellicht inderdaad met een beetje teveel alcohol in zijn bloed gereden hebben.
                      Eerste vrijdagavond na de 1e januari = gevaarlijk op de baan, net zoals eerste werkdag na 1 januari.

Comment

Ik denk echt dat je veel geluk hebt gehad, want die deur slaat niet over van die met de spiegel te raken. En het is nu niet dat een ML kleine spiegels heeft hé.

Dat is een serieuze fout van de chauffeur van die ML, dus ik denk dat die nieuwjaarsreceptie wel is een mogelijkheid kan zijn. Hopelijk komt alles goed, en gelukkig heb jij of je zoontje niets.

Comment

ml 270cdi
                          chasisnummer: ************3018

Comment

@Dirk: autosecurite geraadpleegd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                              Ik denk echt dat je veel geluk hebt gehad.............. Hopelijk komt alles goed, en gelukkig heb jij of je zoontje niets.
                              Had niet meteen door dat de nrplaat gelinkt was aan de titel (met al die combinaties tegenwoordig)

Iig nog mijn beste wensen en voor de rest van het jaar veel ...............geluk

(had wel gelezen dat jij en je zoontje niks hadden , en dat is het voornaamste)

Ik ben eigenlijk best benieuwd naar het "verhaal" van de Merc..........

Comment

Zal waarschijnlijk een BRK zijn met veel beschermvriendjes .

Comment

Ik stop dikwijls aan een huis voor mijn werk .Voordat ik mijn deur open zie ik 2 X in mijn spiegel.Instappen is ook niet gokken,mss een gsm'r,een dikke camion enz.
                                  Ik had gisteren platte band,'k heb mijn fluo-vestje aangedaan.Of een gevarendriehoek verplicht is?
                                  Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Hou ons op de hoogte van dit verhaal, ben benieuwd wat het vervolg hiervan is. Toch knap dat je -in de hoogstwaarschijnlijk snelle omstandigheden- nog de nummerplaat hebt kunnen checken... Will serve him/her right

Comment

En te bedenken dat dat daar een zone 30 is ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                        zelfs als de deur open gaat wanneer de ML passeert zal de ML in fout zijn.
                                        een vriend van mij heeft dit voorgehad.

ik zou wel graag weten of ze de chauffeur vinden

Comment

Working...
                                        X