Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gevaarlijkste wegen van België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zandwegeltjes in de buurt van een welbepaalde delhaize zijn levensgevaarlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
      De N60 oudenaarde-ronse vind'k toch niet echt gevaarlijk te noemen..
      intensiteit van het verkeer, niet echt, staat van het wegdek, redelijk goed.
      Ok, er is geen enkel rond punt tussen, (maar is dat nodig?) en er staat geen enkele vogelkast. Over het soort vangrail kan ik me niet uitspreken
      Die overgangen zijn wel dodelijk. Letterlijk
      Maar voor de rest valt het wel mee vind ik, das waar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        Ik dacht het ook, redelijk binnenkort zelf.
        Ik dacht het ook, het is al vrij lang ingepland. Als ik mij niet vergis is het nu gepland in 2008.

Comment

Dus ze gaan de maximumsnelheden omlaag halen en nieuwe flitspalen plaatsen.

De infrastructuur laat vaak te wensen over. Eigenlijk onbegrijpelijk!
          Maar de mentaliteit van de mensen speelt ook mee.

Comment

De Luikersteenweg voorbij Sint-Truiden. Nu niet zo zeer omdat die weg er slecht bij ligt of onoverzichtelijk is, maar vanwege de rare capriolen die mensen uithalen op die weg.

Comment

de antwerpse ring bij regen en bij uitbreiding elke autostrade waar de echte belijning door gebrek aan onderhoud weg is en waar de tijdelijke belijning ooit is weggefreesd

Comment

Niet zo'n grote baan, maar in Diepenbeek is een irritante voorrang van rechts die helemaal NIET aangegeven staat, en net achter een bosje uitkomt. Nogal verschieten soms.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door strasse Bekijk Berichten
                  Niet zo'n grote baan, maar in Diepenbeek is een irritante voorrang van rechts die helemaal NIET aangegeven staat, en net achter een bosje uitkomt. Nogal verschieten soms.
                  Straatnaam?

Sent via OnePlus with Tapatalk!
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Working...
                  X