Mededeling

Collapse
No announcement yet.

met een uitlaat door de keuring geraken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• met een uitlaat door de keuring geraken

kzou binnenkort graag menne golf 6 gti laten stage 2 tunen bij jd engeneering. dit houd in dat er een andere chip en een volledige uitlaat van milltek opkomt (non reso). er zit ook al een carbonio airintake op.
    waar moet ik op letten als ik ermee naar de keuring ga??
    en moet ik er eerst mee naar een tuning keuring of hoeft dat niet??

mvg,
    bert

Tuning keuring apart hoeft niet, dat doen ze samen met de jaarlijkse keuring. Over je chip moet je niet beginnen, dat zien ze nooit, die intake gaan ze niets van zeggen en bij die uitlaat zal wel een attest zitten zeker? Met dat attest kan je hem dan gewoon keuren zoals je elk jaar doet.

Comment

Wel opletten met die uitlaat! Je laat hem in Nl steken dus zal er wel geen goca attest bij zijn.
      Voor de keuring is dus een goca attest nodig.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Wel opletten met die uitlaat! Je laat hem in Nl steken dus zal er wel geen goca attest bij zijn.
        Voor de keuring is dus een goca attest nodig.

dus kan ik beter in belgie de uitlaat laten steken?

Comment

ik heb onlangs ook mijn uitlaat (moeten) laten keuren. mijn schroefkit werd gekeurd en de uitlaat zagen ze natuurlijk ook.
          Je hebt ALTIJD een attest nodig. Ik had de EEG nummers in mijn uitlaat geperst staan maar dat was niet voldoende. Ik moest de papieren ook hebben waarop staat dat deze uitlaat goedgekeurd is voor mijn wagen.
          NOVITEC heeft die gelukkig, dus na enkele weken teruggegaan en goedgekeurd. een Goca attest bestaat niet, enkel typegoedkeuring. Attest van plaatsing is ook niet nodig.

voor zover ik weet heeft milltek wel de nodige attesten dus dat moet wel lukken

Comment

Working...
          X