Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring na verlaging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ok thnx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Enkel naar boven draaien en laten keuring. Keuring na ongeval is éénmalig, dus enkel na plaatsing schroefkit. Als die goedgekeurd is zijn de volgende keuringen net hezelfde als met elke andere auto.
      Maar wanneer je de originele poten en veren terug plaatst, dan moet je wel terug keuring na ongeval doen!
      Dus best omhoog draaien, laten keuren en daarna terug plat leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
        Maar wanneer je de originele poten en veren terug plaatst, dan moet je wel terug keuring na ongeval doen!
        Dus best omhoog draaien, laten keuren en daarna terug plat leggen
        Oei die gast heeft alles terug origineel laten steken in zijn garage en laten uitlijnen . zullen het wel horen als ze onnozel doen. zou ook straf als alles terug OEM staat toch speciale keuring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          Oei die gast heeft alles terug origineel laten steken in zijn garage en laten uitlijnen . zullen het wel horen als ze onnozel doen. zou ook straf als alles terug OEM staat toch speciale keuring.
          Als de auto gekeurd is geweest met zijn schroefkit en er nu de OEM veren onder staan is het idd eerst geometriekeuring terug.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Als de auto gekeurd is geweest met zijn schroefkit en er nu de OEM veren onder staan is het idd eerst geometriekeuring terug.
            wa is da nu voor ne zever
            maar als ik bij mijn originele setup gewoon schokdempers laat vervangen omdat ze versleten zijn moet dit toch ook niet
            Das pure geldklopperij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
              wa is da nu voor ne zever
              maar als ik bij mijn originele setup gewoon schokdempers laat vervangen omdat ze versleten zijn moet dit toch ook niet
              Das pure geldklopperij
              Welkom in Be! Maarja, langs één kant, u gehele ophanging is er vanonder geweest dus geometrie klopt langs geen kanten meer.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                50€ voorwat? Om een kopie op te sturen van het goca-attest?.
                tja, en dat was dan nog de importeur van belgie... mayer was dat geloof ik (eibach)

Comment

Welkom in Be! Maarja, langs één kant, u gehele ophanging is er vanonder geweest dus geometrie klopt langs geen kanten meer.
                  maar als ik mijn schokdempers laat vernieuwen bij de garage kraait er geen haan naar
                  Anyway verkoper heeft me net laten weten dat hij idd naar alken kan

Comment

tip: in diest moet je minder lang wachten voor de geometriekeuring!

Comment

Working...
                    X