ok thnx
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuring na verlaging
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenEnkel naar boven draaien en laten keuring. Keuring na ongeval is éénmalig, dus enkel na plaatsing schroefkit. Als die goedgekeurd is zijn de volgende keuringen net hezelfde als met elke andere auto.
Dus best omhoog draaien, laten keuren en daarna terug plat leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk BerichtenMaar wanneer je de originele poten en veren terug plaatst, dan moet je wel terug keuring na ongeval doen!
Dus best omhoog draaien, laten keuren en daarna terug plat leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenOei die gast heeft alles terug origineel laten steken in zijn garage en laten uitlijnen . zullen het wel horen als ze onnozel doen. zou ook straf als alles terug OEM staat toch speciale keuring.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAls de auto gekeurd is geweest met zijn schroefkit en er nu de OEM veren onder staan is het idd eerst geometriekeuring terug.
maar als ik bij mijn originele setup gewoon schokdempers laat vervangen omdat ze versleten zijn moet dit toch ook niet
Das pure geldklopperij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenwa is da nu voor ne zever
maar als ik bij mijn originele setup gewoon schokdempers laat vervangen omdat ze versleten zijn moet dit toch ook niet
Das pure geldklopperij2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten50€ voorwat? Om een kopie op te sturen van het goca-attest?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenWelkom in Be! Maarja, langs één kant, u gehele ophanging is er vanonder geweest dus geometrie klopt langs geen kanten meer.
Anyway verkoper heeft me net laten weten dat hij idd naar alken kan
Comment
Comment