Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motorijbewijs met automaat !?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

de man vd rijschool vond de 8u waarschijnlijk niet voldoende om zonder ervaring het rijbewijs (op de openbare weg) te kunnen halen ...
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Hmm, en dat terwijl ze net op de openbare weg al ervaring heeft met een tweewieler!
      Ik zou zeggen, begin met een les van 2 of 3 uur en zie dan.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
        Hmm, en dat terwijl ze net op de openbare weg al ervaring heeft met een tweewieler!
        Ik zou zeggen, begin met een les van 2 of 3 uur en zie dan.
        +1
        er zijn zelfs veel mensen die zonder enige ervaring 8uren lesnemen, hun examen afleggen en geslaagd zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
          +1
          er zijn zelfs veel mensen die zonder enige ervaring 8uren lesnemen, hun examen afleggen en geslaagd zijn
          Ik weet het, ik ben er daar één van.
          En daarna toen ik zelf rijles gaf ook genoeg gezien.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
            +1
            Inderdaad, hier nog zo één .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              zij doet hare theorie + haar verplichte uren bij de rijschool , dan mag ze 18 maand met een "L" rijden
              De nieuwe wetgeving is uitgesteld, en bijgevolg moet je 6 uren + 1 tot 12 maanden met L rondrijden, of 8 uren + optioneel tot 12 maanden met L rondrijden + examen.

Ik heb zelf 6 uren les gevolgd (4 uren oefening op het terrein, 2 uren rit op de openbare weg), dan een 2 weken occasioneel de motorfiets gebruikt met voorlopig rijbewijs, dan nog 2 uren les net voor het examen en dan examen met de motorfiets van de rijschool, en was onmiddellijk geslaagd.

Het schakelen is niet het moeilijke aan een motorfiets. Het is toch maar een sequentiële versnellingsbak met manueel te bedienen koppeling; daar zit de moeilijkheid niet in.

Comment

klopt , maar m'n vrouw kan buiten de rijschool niet oefenen op een geschakelde moto .

Comment

De laatste twee uren les vlak voor het examen inplannen.

Comment

is er nog enkele rijschool die met de N700 van Honda aan het rijden is? kan je zowel full automatisch als sequentieel met rijden. Onlangs met onderweg geweest en rijdt voor een beginner vlot genoeg zonder dat je meot denken over versnellingen

Comment

de rijscholen wachten blijkbaar nog op de juiste regels vh nieuwe rijbewijs om (eventueel) automaten aan te kopen .

Comment

Waarom zouden ze daarvoor wachten? Als je een 600cc scooter koopt, moet je nu toch ook al de hele procedure volgen?

Comment

geen idee van , dit hebben 2 rijscholen tegen me gezegd , dat ze wachten op de nieuwe regels ...

Comment

Working...
                          X