de man vd rijschool vond de 8u waarschijnlijk niet voldoende om zonder ervaring het rijbewijs (op de openbare weg) te kunnen halen ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
motorijbewijs met automaat !?
Collapse
X
-
Hmm, en dat terwijl ze net op de openbare weg al ervaring heeft met een tweewieler!
Ik zou zeggen, begin met een les van 2 of 3 uur en zie dan.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHmm, en dat terwijl ze net op de openbare weg al ervaring heeft met een tweewieler!
Ik zou zeggen, begin met een les van 2 of 3 uur en zie dan.
er zijn zelfs veel mensen die zonder enige ervaring 8uren lesnemen, hun examen afleggen en geslaagd zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten+1
er zijn zelfs veel mensen die zonder enige ervaring 8uren lesnemen, hun examen afleggen en geslaagd zijn
En daarna toen ik zelf rijles gaf ook genoeg gezien.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten+1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenzij doet hare theorie + haar verplichte uren bij de rijschool , dan mag ze 18 maand met een "L" rijden
Ik heb zelf 6 uren les gevolgd (4 uren oefening op het terrein, 2 uren rit op de openbare weg), dan een 2 weken occasioneel de motorfiets gebruikt met voorlopig rijbewijs, dan nog 2 uren les net voor het examen en dan examen met de motorfiets van de rijschool, en was onmiddellijk geslaagd.
Het schakelen is niet het moeilijke aan een motorfiets. Het is toch maar een sequentiële versnellingsbak met manueel te bedienen koppeling; daar zit de moeilijkheid niet in.
Comment
Comment