Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimerkeuring met O-platen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oldtimerkeuring met O-platen

Je gaat met je oldtimer op zijn eigen ingeschreven O-platen naar de oldtimerkeuring. (Omdat de aanstaande eigenaar van je oldtimer je hiertoe verzocht.)

Wordt je huidig inschrijvingsbewijs dan geperforeerd?
    Last edited by Gere; 30/01/2013, 21:59.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

dat inschrijvingsbewijs wordt enkel geperforeerd als het om een keuring voor verkoop gaat. dan immers zal dit voertuig opnieuw ingeschreven worden en hier hangt een termijn aan van 2maand.

als die eigenaar zijn oldtimer gewoon oldtimer keurt voor zichtzelf als veiligheidsgevoel, dan niet, maar dan kan die ook niet ingeschreven worden op iemand anders zijn naam

Comment

De intentie is inderdaad om een oldtimerkeuring uit te voeren op mijn oldtimernummerplaten om vervolgens een oldtimerinschrijvingsbewijs voor de nieuwe eigenaar te bekomen.

Comment

Keuren voor verkoop als Oldtimer. Dan wordt het inschrijvingsbewijs geperforeerd.

Comment

Een keuring voor verkoop als oldtimer dus... natuurlijk wordt er dan geperforeerd

Comment

Oké thanks! Wist niet dat er zoiets bestond als keuring voor verkoop als oldtimer.

Comment

Meerdere geïnteresseerden vragen nu om een oldtimerkeuring voor verkoop.

Heb ik daarbij iets te vrezen?

De auto kwam twee jaar geleden een oldtimerkeuring door (met veel tegenzin van het personeel). Als opmerkingen subframe: staat en stuurinrichting: staat of iets dergelijks (beetje speling op stuur). Het dragend koetswerk van de auto is op verschillende plaatsen compleet doorgeroest.
              Sindsdien maar 1600 km gereden en droog gestald.

Op zich wil ik wel zo'n verkoopskeuring doen maar als mijn inschrijvingsbewijs dan vernietigd wordt én de wagen afgekeurd (omdat men strenger is) dan heb ik wel een serieus probleem.

Comment

Inschrijvingsbewijs perforeren ze pas als de wagen goedgekeurd is. In het slechtste geval ga je dus met een rode kaart zitten.

Comment

had je de boel wel een beetje mogen opmaken.

let wel dat de oldtimerkeuring maar op een aantal punten MOETEN letten, maar als ze oorzaken vinden die de verkeersveiligheid niet te goede komt MOGEN ze daar ook op afkeuren.
                  dus diene da in de put staat kijkt naar uwe auto en naar de ophanging, ziet een roestgat in de bodem en mag dan spontaan zeggen: gevaar voor de openbare weg en afkeuren.

op zen minste had je daar een plaatje moeten tegen zetten. of die nu droog staat of nie, roest roest verder

Comment

Working...
                  X