Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Zo kan ik ook iedere dag 10 verhalen lanceren hoor maar schiet iemand daar iets mee op? (buiten het feit dat je bij de fora met een 'kwalijke' reputatie wordt ondergebracht).
Als ik al gepikeerd ben is dat zo'n onzin de kwaliteit en geloofwaardigheid van een forum binnen de kortste keren om zeep kan helpen.
Bovendien als het geen "volstrekte onzin is" dan is het een zeer kwalijk verhaal waar iedereen onmiddellijk paal en perk aan moet stellen.
Ik begrijp dan ook niet moest het verhaal waar zijn dat de 'benadeelde' zich er toe beperkt het op een forum even te lanceren. Ik had (moest ik betaald hebben) al lang
op de Boomsesteenweg gestaan EN naar de pers gestapt om die vermeende augiasstal dan uit te mesten.
ps. neen, ik ben geen agent en nooit geweest.
Het risico bestaat uiteraard wel dat de verbaliserende politieman hier toevallig meeleest of toevallig iemand van het commando van de Boomsesteenweg.
Moest ik één van die twee gevallen zijn ik zou toch alles doen om de onderste steen van dit verhaal boven te halen:
- Of die corrupte agenten er uit.
- Of deze kwaadwillige aantijgingen gerechtelijk vervolgen.
Dus ie mag blij zijn dat ik daar geen agent ben (ter info: er werken daar trouwens geen agenten)
Kortom: als je wil spelen gedraag je als een man en aanvaardt de gevolgen voor die ene keer dat mammie je betrapt of blijf eeuwig een kind en begin te huilen dat die ander nog veel stouter was dan jij .
Comment