Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie verantwoordelijk: Ijs valt van vrachtwagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk Berichten
    En waarom zou zijn verzekering niet tussenkomen? De bedoeling van een verzekering is namelijk om tussenkomst te verlenen indien er een fout wordt begaan. Alleen bij opzet kunnen ze tussenkomst weigeren.
    Wordt het niet goed (of helemaal niet) vastleggen van je vracht niet als 'opzet' beschouwd...? Ik denk dat Straight-six wel eens gelijk zou kunnen hebben...

Comment

hou alleszins voldoende afstand, eens die dingen-ijsblokken op de tarmac zijn geploft zijn ze ongevaarlijk

Comment

ik kan u meedelen dat in theorie alles moet vergoed worden door de verzekering van de vrachtwagen.

Ik heb het zelf voor gehad, heb foto's getrokken van de loshangende stukken ijs op de achterdeuren van de trailer.
        Alle nummerplaten genoteerd, en naar de politie een PV laten opstellen.

Verzekeraar heeft vrachtwagen in gebreke gesteld, expert aangesteld (beidde partijen)
        Aangezien vrachtwagen uit een veel voorkomend transport land komt (hedendaags toch) moet ik tot het einde van de maand wachten op uitsluitsel of ik wel degelijk ga vergoed worden.

Herstelling is al gebeurd, € 1500,- ex btw armer..

Comment

pff, ik zou wel eens willen weten hoe jullie een vrachtwagen ijsvrij zouden maken... Daar kunt ge niet zomaar op kruipen. Afstand houden, telt over het algemeen in het verkeer.

Comment

Working...
          X