Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trajectcontrole E40 Wetteren/Erpe-Mere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trajectcontrole E40 Wetteren/Erpe-Mere

Ik had al gelezen over de geplande installatie van een trajectcontrole tussen Wetteren en Erpe-Mere, over ong. 7km in de 2 richtingen

Vandaag gaf mijn Coyote daar waarschuwing voor !!
    Is dit nog maar een test of zijn ze nu effectief in werken???
    2014 Porsche Boxster 981
    2015 BMW serie 2 Cab 220d

Ik weet dat niet zeker, maar volgens mij werken die sinds kort...

Comment

Als ze werken, gaan er binnenkort toch veel een boete in de bus krijgen.
      Ik ben er daarstraks gepasseerd in beiden richtingen en er reden nog heel veel mensen gewoon sneller op dat stuk.
      Mij niet gelaten, maar ik ga het niet riskeren om binnenkort een boete in de bus te hebben!

Comment

Als ze werken zal dit wel in de pers gemeld worden (hoop ik).
        Ik rijd er dagelijks nog aan 160 door.

Comment

die zijn nog in een testfase maar werken nog NIET

bron: een goedgeplaatste
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

oef ik kneep ze ook even, vorige week nog gepasseerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              die zijn nog in een testfase maar werken nog NIET

bron: een goedgeplaatste

Ja maar wanneer dan wel??
              2014 Porsche Boxster 981
              2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                Als ze werken, gaan er binnenkort toch veel een boete in de bus krijgen.
                Ik ben er daarstraks gepasseerd in beiden richtingen en er reden nog heel veel mensen gewoon sneller op dat stuk.
                Mij niet gelaten, maar ik ga het niet riskeren om binnenkort een boete in de bus te hebben!
                Ja echt he , ik moest gisteren naar Grimbergen, reed er gewoon 120 en hoeveel er daar voorbij vlogen...

Comment

Mijn coyote geeft daar al maanden waarschuwingen voor om dan na een paar km gewoon te stoppen...

Comment

Natuurlijk stopt die melding na een paar km... 7 om precies te zijn, zo lang is die trajectcontrole dan ook.

Comment

Nee, hij stopt(e) vroeger, zowat halverwege het traject dat ie zelf aangeeft...

Comment

Dan ligt dat toch aan jou toestel, want deze zaterdag nog gaf hij bij mij in beiden richtingen het volledig traject aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                          Dan ligt dat toch aan jou toestel, want deze zaterdag nog gaf hij bij mij in beiden richtingen het volledig traject aan.
                          Is ondertussen een maand geleden denk ik. 2 maanden geleden gaf ie bij mij enkel op de terugweg naar Brussel iets aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                            Ik had al gelezen over de geplande installatie van een trajectcontrole tussen Wetteren en Erpe-Mere, over ong. 7km in de 2 richtingen

Vandaag gaf mijn Coyote daar waarschuwing voor !!
                            Is dit nog maar een test of zijn ze nu effectief in werken???
                            Nog niet functioneel " volgens doorgaans goed ingelichte bron "
                            truth is in the eye of the beholder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                              Nog niet functioneel " volgens doorgaans goed ingelichte bron "
                              Kan ik bevestigen van een gelijkaardige bron

Comment

Jamaar, wanneer gaan ze dan wel werken? Ik passeer er toch elke dag twee keer en meestal toch ook altijd een stuk te snel. Nu niet zo snel dat ik mijn rijbewijs zal verliezen, maar een boete van 50 à 150 euro wil ik toch ook graag vermijden...

En nu zegt de wijsneus (of mijn vrouw): rijd dan 120, dan krijg je geen boete.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk Berichten
                                  Jamaar, wanneer gaan ze dan wel werken? Ik passeer er toch elke dag twee keer en meestal toch ook altijd een stuk te snel. Nu niet zo snel dat ik mijn rijbewijs zal verliezen, maar een boete van 50 à 150 euro wil ik toch ook graag vermijden...

En nu zegt de wijsneus (of mijn vrouw): rijd dan 120, dan krijg je geen boete.
                                  Volgens mij was dat ergens gepland voor volgende maand, maart dus. Al was dat nog niet zeker, en kan ik mij vergissen ook.

Comment

Nog steeds niet actief? Of geven ze dit uit op 't nieuws eens het zover is?

Comment

Ik dacht dat die al werkten .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Het was net in het Journaal. Vanaf Pasen, binnen 3 weken dus.

Comment

Working...
                                        X