Zopas ook gezien lol
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trajectcontrole E40 Wetteren/Erpe-Mere
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenZopas ook gezien lol
Comment
-
Op de dag dat deze daadwerkelijk in werking wordt gesteld zullen we daarvan via de media wel nogmaals op de hoogte worden gesteld. Gelukkig!
Maar ik heb wel het vermoeden dat over pakweg een paar decennia quasi elk stuk snelweg zal uitgerust zijn met dergelijke technologie en da's wel serieus minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk vind het opmerkelijk dat men na 9 maanden trajectcontrole in GentBrugge overtuigd is van het systeem, maar toen politiezone GAOZ bij het introduceren van flitscamera's aan rode lichten na 9 maanden geen daling opmerkte, men dit wegwuifde als statistisch irrelevant.
Comment
-
En ze zijn actief: http://www.standaard.be/artikel/deta...30322_00513798
Ik heb ze ook gisterenavond bordjes zien plaatsen. En nu braafjes 130 aanhouden op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenUitleg van Crevits, er gebeuren daar ongelukken met 50 tot 100 doden per jaar.
WTF, dat is dan 1 per week, klopt echt niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenEerder gemiddeld één à twee per week. Waarom zou dat niet kloppen?
De ongelukken gebeuren verder, richting affligem/ternat/Groot-Bijgaarden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenOmdat ik er elke dag passeer en dat ik nog maar amper ongelukken heb zien gebeuren op dat stuk.
De ongelukken gebeuren verder, richting affligem/ternat/Groot-Bijgaarden.
Ben er deze ochtend wel aan vlot tempo doorgereden ... ging er nog van uit dat het in de paasvakantie pas actief ging worden :s
Comment
-
Je kan na de eerste meting aan 200 gaan. Als je je dan net voor de 2 de meeting een half uur op de pechstrook zet...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPfieuw, goed dat het ze aankondigen want ik ben daar gisterenavond nog vlot langs gereden
Comment
-
Traject Drongen-Brussel is echt wel leuk geworden...
Zwijnaarde: flitspaal, 500m verder staan ze onder de brug soms (on)bemand te flitsen, Merelbeke: flitspaal, Wetteren tot Erpe: trajectcontrole, vanaf Aalst wordt het altijd gigantisch druk door alle Denderstreekboys die op de E40 komen, daarna is het sowieso gedaan met snel rijden...
Ik begin zo stilaan te snappen waarom iedereen voor een 1.6 eco kiest en dit nog voldoende vindt ook...
Comment
-
ongelukken gebeuren zelden op lange rechte stukken waar de meeste chauffeurs niet te veel van rijvak veranderen maar eerder aan op- en afritten natuurlijk waar er veel meer wordt bewogen over de rijvakken...maar daar kunnen ze natuurlijk geen geld rapen
Poolse nummerplaten monteren gaat de enige oplossing worden voor velen vrees ik
Comment
-
Als veel rijder die tegenwoordig de snelheid probeert te respecteren heb ik voortdurend schrik dat ik uit onoplettendheid een te grote snelheid heb aan een flitspaal/trajectcontrole.
Ik zou daarom iedereen aanraden de Icoyote app op zijn smartphone te installeren: kost 50€ per jaar en werkt fantastisch. Zeker voor traject controle werkt dit erg efficient: je krijgt niet alleen waarschuwingen maar ook berekent hij continu de gemiddelde snelheid.
Bij trajectcontrole vind ik een alarmke trouwens extra nuttig omdat je geen grote Gatso paal ziet staan als je nadert.
By the way: is het één meting van 7.4km, of staan er tussenin ook camera's?
teizman
Comment
Comment