Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mag deze bus in de bebouwde kom staan?
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenvoor het geluid, daar want. na een maand horen die kinderen dat niet meer. als iedereen daarom zou gaan klagen die aan een spoorwegoverweg woont.... maar voor de verkeersveiligheid. tja, ik zie de weg niet.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat als je klein mannen wakker worden van het gebleit van de buur-kleinmannen
Mijn overbuur, dus die woont nog verder weg van mijn kippenhok dan ik, kloeg ook over mijn haan die hem om 8 uur s'morgens wakker maakte. Ik heb daar zelf nooit iets van gehoord, ook al omdat ik om dat uur al wakker ben en ik daar niet zit op te luisteren Maar na 3 dagen na elkaar telefoon te krijgen en gezaag te hebben heb ik uiteindelijk toch actie ondernomen, ook al zeiden de andere buren van dat niet te doen. Ook al vind ik het een zeiker en zou hij beter iets doen met zijn leven in mijn ogen Toch heb ik die haan weg gedaan, omdat dat uiteindelijk een kleine moeite is en ik op die manier weer een tijdje van zijn gezaag verlost ben.
Ik vind dat als er iemand last van heeft en je kan er iets aan doen, dan doe je dat gewoon. Los van het feit dat je het zelf belachelijk vindt. Let wel, mijn haan weg doen doe ik nog, mijn zoon zou ik niet zomaar wegdoen bij klachten'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVerdraagzaamheid ten top, die kerel zet hem nog overduidelijk speciaal voor een stuk braakliggend om niemand te storen ...
En hij mag daar staan ja, dat spel zal onder de 7.5 ton zitten. 3 a 4 leeg + 3.5 laadvermogen gok ik. Met die bandjes die er op liggen kan hij in elk geval niet zwaarder zijn. Ik zie op foto's ook nergens een garage waar het gevaarlijk uit rijden is door die wagen.
Comment
-
Voor alle duidelijkheid: het gaat mij vooral om het veilig kunnen buiten rijden met de auto's.
Het feit dat mijn dochter wakker wordt om 5u, is een bijkomend mineur probleem waarvoor ik de chauffeur nooit (vriendelijk) zou aanspreken.
Ik heb het ondertussen mooi kunnen bespreken met de chauffeur en ik denk dat zij dit ook geapprecieerd heeft. Hoeveel mensen zouden -Indien geconfronteerd met iets dergelijks niet rechtstreeks de politie bellen? Of de firma opbellen?
Door sommige wordt ik hier al als een bleiter bestempeld...maar dergelijke reacties lijken eveneens van bleiters te komen:-)
Hoe vaak hoor je niet over burenruzies ivm een haan en dergelijke..... welnu; mijn slaapkamer ligt op nog geen 15m van de slaapkamer van mijn buur's haantje... geen haar op mijn kop dat eraan denkt hier mij aan te ergeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenOm 8 uur wakker maken...? Moet die mens niet gaan werken, of heeft die geen kids die klaar moeten zijn voor school...? Eigenlijk zou hij u en uw haan dankbaar moeten zijn, als hij vroeger wakker is kan hij meer van zijn leven genieten...
Maar langs de andere kant, door mijn haan weg te doen ben ik voor een tijd van zijn kuren vanaf, dat is het mij wel waard.
Jammer genoeg werkt de vriendelijke aanpak van teizman niet altijd, gelukkig geraken de meeste zaken nog op zo een vriendelijke manier opgelost. Maar zoals teizman zegt zijn er veel die er direct de politie zouden bijhalen, een bevriend agent vertelde mij onlangs dat in enkele nieuwe wijken het ongelooflijk hoeveel ze moeten komen voor 'burenruzies'. Is blijkbaar echt opvallend bij de politie dat het aantal van die kleine zaakjes stijgt.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenIs gebeurd. .. met succes (zie hoger)
persoonlijk ben ik zot van het geluid van een vario
Comment
-
mijn buurman, en de school hier vlakbij, hadden last van een immobiele mobilhome, die perfect legaal stond geparkeerd
heeft de gemeente in 1 klap alle straten waar mobilhomes staan voorzien van onderborden : max 2 ton
nu is een andere buurvrouw die in de straat waar taxibuur woont - hier achter de hoek - aan het klagen omdat ze met die mobilhome, die normaal voor ons deur staat, minder zicht heeft op aankomend verkeer
mensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkurjeus, wat was nou het type bus, wat staat er op de rooster vooraan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenBedankt aan de volgende W- Vlaming die zich hier mengt: het is een 813!!!
Ik zou dus al iets sterker kunnen staan....
Comment
-
Als ik dat zo hoor hebben jullie hier allemaal een slaap probleem...
Een 3 tal weken geleden is hier vlak naast de deur een redelijk zwaar ongeval gebeurd, er had enen zijn bocht gemist en zat in mijn gebuur zijn living binnen. Politie , brandweer etc is gekomen en ik heb niks gehoord... (slaap langs de straatkant). Camion koudstart? Ook geen last van... Jullie hebben dus gewoon een probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMijn vriendin haar Nonkel woont naast ons, zijnen DAF XF staat op 15 meter van ons raam. Ik heb die nog nooit gehoord als die vertrekt om 5 uur s'morgens.
Comment
Comment