Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruit van passagier gaat niet meer open, probleem keuring?ake

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ruit van passagier gaat niet meer open, probleem keuring?ake

Zoals de titel het al zegt, de voorste ruit gaat niet meer open en is vast gezet met plakband (Bovenkant ruit met deur). Gaat men hier een rode kaart voor geven?

Het mechanisme maken heeft geen zin, gezien volgende maand (Al is de garage daar niet meer zeker van.) de nieuwe wagen van mijn oma geleverd gaat worden.

Nog nooit hebben ze dat nagekeken (laatste maanden al met 30tal auto's naar de keuring geweest). Blijft de ruit staan zonder de plakband? Dan zou ik die wel afpakken voor de keuring. Afkeuren gaan ze niet doen denk ik moesten ze toch kijken, mss rode kaart met beperkte geldigheid eventueel.

Eventueel een vuile overall aan doen, helpt ook in sommige keuringsstations.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Dat zou geen probleem mogen zijn want dat brengt de veiligheid niet in gevaar, het is enkel niet comfortabel. Zorg gewoon dat die plakband zo weinig mogelijk het zicht naar buiten belemmerd.

Comment

Nee die blijft zonder plakband niet staan, dus ik waag het erop

Nieuwe auto is besteld in januari en nu komt de garage met het feit: uw auto zijn levertijd is onmogelijk te bepalen wegens staking in de fabriek.
        Betreft een Citroen C3. Anders ging de oude wagen niet meer naar de keuring, maar nu moeten we wel.

Comment

Maken ze enkel een opmerking van als je gaat voor keuring tweedehands.

Comment

Keuring voor verkoop controleren ze dat.

Comment

Een andere oplossing is binnenbekleding van de deur wegnemen en iets onder de ruit plaatsen (stuk hout ofzo) zodat deze niet meer naar beneden kan vallen binnebekleding er weer op kunnen ze dan niets van zeggen want het gezichtsveld is niet beperkt....
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Dat zou ik ook doen, even die bekleding eraf, desnoods daar ergens het mechanisme vergrendelen of vastkleven zodat er (r)uiterlijk niets fout zit

Comment

Kun je het raam niet klemmen met een houten spietje tussen het frame/rubber en de ruit

Sent from my iPad using Tapatalk
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                  X