Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ruiten moeten open en toegaan(keuring ziet dat na).Ik dacht dat er ook een hamertje moet aanwezig zijn om ruiten stuk te maken.Wie weet rijdt je ooit eens in het kanaal.
Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Ruiten moeten open en toegaan(keuring ziet dat na).Ik dacht dat er ook een hamertje moet aanwezig zijn om ruiten stuk te maken.Wie weet rijdt je ooit eens in het kanaal.
Keuring voor verkoop wel. Er moet geen hamer aanwezig zijn. Dat is geen bus eh.
Volgens mij moeten ze niet open kunnen...........heb ooit een auto verkocht waarvan de rechtse ramen (v+a) NIET open gingen omdat dat systeem naar de kl*ten was en ik er geen geld meer wou aan uitgeven....
Heb de ramen gestut met een balkje en de wagen laten keuren voor verkoop.....geen probleem
Staat dan wel bij opmerkingen , maar afkeuren lijkt me sterk....
De koper was trouwens op de hoogte van dit probleem en dit stond dan ook in de verkoopsovereenkomst .
Comment